fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למקומות, היכון, סייל

הסייל של ישראל בעזריאלי עכו, סמדר שיר מתארחת בעברון, רשת שילב פותחת סניף חדש בעכו, ופיקולו מארגנים לכם הופעה של "ערימות של חולות". כל זה יקרה השבוע
אילוסטרציה (פנתרמדיה)
אילוסטרציה (פנתרמדיה)

זה חשוב, אז אל תפספסו. ערב ההתרמה השנתי של האופן הפנימי בנהריה יתקיים ביום חמישי, 4 ביוני. הפעם תתארח סמדר שיר עם הרצאה מרתקת בנושא "אמא ישראלית".
תרשמו: בשעה 19:30, בחדר האוכל בקיבוץ עברון. כרטיסים אצל אילנה, טל', 5756831- 052, ורונית, טל': 6660342~052.

רשת שילב פותחת סניף חדש בקניון עזריאלי עכו בהשקעה של כמיליון שקלים סמוך לקפה קפה וניו פארם. ברחבת הכניסה יוקם ג'ימבורי לגיל הרך ולברברה יש הרגשה שהולך להיות פה שמח.

עוד אחד עזריאלי עכו. מבצעים בלעדיים לכל המשפחה לארבעה ימים בשני עד חמישי הקרובים (1-4 ביוני). אז מה דעתכם על בגדי ים ב-20 שקלים, סנדלים ב-99 שקלים, בגדי תינוקות – 4 ב-100 שקלים ועוד שלל מיוחדים במחירים יותר ממפתיעים.

סיבה טובה לפתוח יומנים: יום שלישי, 2.6, 18:30, יש הופעה במתחם החנות פיקולו בנהריה לכלי נגינה ודיסקים, מה שאומר שמסורת ההופעות החודשיות נמשכת. והפעם תעלה ותבוא טל פוגל לרגל הוצאת אלבומה הראשון והמעולה "ערימות של חולות". מופע פותח: עומר נצר. הכניסה חינם. יהיה מגניב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות