fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמעון גואטה נבחר לראשות מועצת מעלה יוסף

יהודה שביט נבחר לקדנציה נוספת במועצה האזורית מטה אשר
שמעון גואטה
אגו? שמעון גואטה (צילום: יח"צ)
שמעון גואטה
שמעון גואטה (צילום: יח"צ)

יו"ר המועצה הדתית במעלה יוסף, שמעון גואטה, נבחר אמש ברוב של 43 אחוז לראש המועצה האזורית מעלה יוסף.
המועמדת לי- את כהן זכתה ב-20 אחוז מהקולות.

ראש המועצה האזורית מטה אשר יהודה שביט ימשיך לקדנציה נוספת של חמש שנים אחרי שזכה ב- 40.88 מאחוז הבוחרים.  אבי אובנטל 31.52 אחוז,  ארנון אורי, 16.14 אחוז, ועו"ד שמעון צור  11.45 אחוז.
יהודה שביט זכה ל-4.144 קולות. אבי אובנטל זכה ל-3.195 קולות. ארנון (נוני) אורי זכה ל-1,636 קולות ועו"ד שמעון צור זכה ל-1,161 קולות.

גואטה, בן 57, תושב מושב גורן, אב לחמישה לילדים וסב לנכדים. כיהן בין היתר כסגן יו"ר המועצה הדתית וכן שורה של תפקידים בהסתדרות. בין השאר במוסדות הראשיים בתל אביב ובמסגרת פעילות ההסתדרות באזור. בשנת 1996 נבחר לשמש כיו"ר המועצה הדתית תפקיד אותו הוא ממלא עד היום.

"יש לי תחושה של שליחות לחולל שינוי בחינוך, בחינוך הבלתי פורמאלי, בתרבות, בהרחבות, בחקלאות ובאיכות החיים. אצלי כל תושב יהיה נחשב. דלתי ולבי יהיו פתוחים לכל אחד ואחת. התושב במרכז ותפקידנו יהיה לתת לו שירות מעולה. אקבע סטנדרטים למענה מהיר ויעיל לכל פנייה. אקים מוקד 106 שיקבל את הפניות 24 שעות ביממה

'פשוט תענוג לתת שירות'. זה השלט שיהיה תלוי בכל משרד.בנושא הצעירים נבצע מהפכה. לפחות 30 אחוז מהתקציב יוקדש לחינוך. אעודד את החינוך הבלתי פורמאלי. נקים שתי שלוחות מתנ"ס שיתנו מענה לכל האוכלוסייה. בנוסף, נבנה מרכז צעירים שיהיה בית לדור העתיד לפני הצבא, במהלך השירות ובסיומו. תינתן הכוונה להשמה מקצועית וללימודים אקדמיים. תוקם קרן מלגות שתסייע לסטודנטים שלנו.

"ההרחבות בישובים תקועות ונצטרך לחלצן. זה ייתן מענה לצעירים שמבקשים להמשיך לחיות כאן. כך נמשוך אוכלוסייה חזקה שמחפשת לגור בגליל ומחפשת לשפר את איכות חייה לצדנו. אמתג את המועצה כמי שנותנת מגוון של אטרקציות של שמורות טבע, תיירות ואיכות חיים. נדאג לצימרים ונסייע לעסקים קטנים לשגשג ולפרוח. אני אעמוד בהתחייבותי לעצור הרפורמה שמאיימת על פרנסת מאות משקי לול. נדאג לגייס את כל הכוח הפוליטי לעצור אותה ולקבוע את התנאים”.

הצבעה מרשימה נרשמה בצפון בבחירות למועצות האזוריות. בשעה שמונה בערב נסגרו כל הקלפיות ברחבי הארץ. שיעור אחוזי ההצבעה בצפון עומדים על 60 אחוזים, בדרום 64 אחוזים, מרכז יו"ש וחיפה 56.1 אחוזים. שיעור ההצבעה הכללי עומד על  60.3 אחוזים.
במועצה האזורית מטה אשר הצביעו 60 אחוז מהתושבים.  אחוזי ההצבעה במועצה האזורית מעלה יוסף עומדים על 62 אחוז. במועצה האזורית משגב אחוז ההצבעה עומד על 65 אחוז.
במטה אשר מתמודדים ארבעה מתמודדים: ראש המועצה הנוכחי יהודה שביט מקיבוץ כברי, סגניו: אבי אובנטל מקיבוץ עברון ואורי ארנון מנתיב השיירה, המתמודד הרביעי מרגבה, עו"ד שמעון צור.
במעלה יוסף לאחר שראש המועצה הוותיק אבי קרמפה הודיע על פרישה התמודדו חמישה  תושבים על ראשות המועצה:  לי- את כהן ממצפה הילה, מורדי ביטון ממושב גורן, יו"ר המועצה הדתית שמעון גואטה מגורן ואופיר בן בוחר ממושב חוסן. במשגב מתמודדים ראש המועצה המכהן רון שני, דני פישלר ועזמי סאוואעד

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות