fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

11 מיכלי מיחזור נוספים הוצבו בפרדס חנה כרכור

מועצת פרדס חנה כרכור הציבה ביישוב בשבועות האחרונים 11 מיכלים נוספים לאיסוף טקסטיל המיועד למחזור. בקרוב יוצבו מיכלי מחזור סגולים לאיסוף זכוכית
מיכל מחזור טקסטיל (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)
מיכל מחזור טקסטיל (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

מועצת פרדס חנה כרכור הצביה בשבועות האחרונים 11 מיכלים נוספים לאיסוף טקסטיל למטרות מיחזור. עד כה שירתו את תושבי המושבה 4 מיכלים מהם נאספו בשנת 2012 – 7.2 טון של טקסטיל למיחזור.

המיכלים החדשים הוצבו ברחובות: הנחלה פינת ברכה, יונה פינת הזמיר, קנאים פינת נעורים, המייסדים פינת כנרת, ההגנה פינת צנחנים, רחוב ברקת, רחוב הבנים פינת הדקלים, רחוב ההדרים פינת פיק"א, גלבוע פינת סמטת איריס, אשכולית פינת התפוז והציונות סמטת רותם.

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש: "בשנים האחרונות חלה עלייה של 4% במיחזור בישוב. בשנת 2012, כ-28% מכלל הפסולת בישוב מוחזרה, כאשר הממוצע הארצי עומד על כ-20%. הצלחה זו היא תוצאה של מודעות הגבוהה ושיתוף פעולה של התושבים בכל הנוגע לשמירה על סביבה ירוקה. בשנה האחרונה חתמה המועצה על הסכם עם תאגיד מחזור האריזות תמיר, ליישום חוק האריזות במושבה, מהלך אשר צפוי להתחיל בשבועות הקרובים בין השאר באמצעות הצבת מכלי מחזור סגולים לפסולת זכוכית".

מנהל היחידה לאיכות הסביבה ומנהל מחלקת פיקוח ואכיפה, אייל שני, אמר בנושא: "הצבת המיכלים מתבצעת במסגרת מאמצי המועצה לשפר את השירות הניתן לתושבים בתחום המחזור. מכלים אלו מתגברים את מצבת מכלי המחזור לטקסטיל הקיימים במועצה. ניתן להשליך אליהם את כל מוצרי הטקסטיל הקיימים: בגדים, בדים, סדינים, ווילונות, נעליים ותיקים. הטקסטיל נאסף על ידי חברת רוזניר, שזכתה במכרז בנושא. אנו קוראים לתושבים להמשיך ולגלות היענות להפרדת פסולת ולמחזורה על מנת שנוכל להמשיך ולשמור על המושבה פרדס חנה כרכור ירוקה ונקייה".

בחודש הקרוב צפויה המועצה להתחיל ביישום פרויקט מחזור האריזות. בפרויקט זה יתבקשו התושבים להפריד אריזות ריקות ולהשליך אותן למיכלי מחזור בצבע כתום שיפוזרו ברחבי היישוב. תושבים המתגוררים בבתים פרטיים יתבקשו להפריד את האריזות הריקות לשקיות בצבע כתום, אותן תחלק המועצה, ולהניח את השקיות ביום הפינוי בלבד על גג פח האשפה הקיים, עד שייאספו על ידי המועצה ויילקחו למחזור. כמו כן צפויה המועצה להציב בתקופה הקרובה מיכלים בצבע סגול לאיסוף זכוכית למחזור. פעילויות מחזור האריזות והזכוכית מתבצעות בשיתוף תאגיד המחזור "תמיר".

מיכל מחזור טקסטיל (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)
מיכל מחזור טקסטיל (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות