fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

100 שנה לכרכור

65 שנה למדינת ישראל, 100 שנה לכרכור, החגיגות בעיצומן
אוסנת וישנסקי ומוטי גלעדי
הפקה יוצאת דופן. אוסנת וישנסקי ומוטי גלעדי (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

אלפי צופים בני המושבה והסביבה במופע המרכזי- מחזמר מקורי עם כ-400 רקדנים זמרים שחקנים חגיגה אחת גדולה בצבעי כחול לבן אשר כללה הקרנת ברכה מיוחדת של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לראש המועצה ולתושבים.

ראש הממשלה נתניהו אמר בין השאר בדבריו כי כרכור נהנית מנהירה של אוכלוסייה צעירה המבקשת להתגורר במושבה הוותיקה והירוקה וליהנות מהנופים וממערכת החינוך המפוארת. בערב שני האחרון, התמלאה הרחבה הסמוכה לאנדרטת הנח"ל באלפי תושבים, בני פרדס חנה כרכור והסביבה. כל הכיסאות אשר הוכנו מראש התמלאו בוותיקים, צעירים, משפחות עם ילדים, אשר הגיעו לאירוע המרכזי של המועצה המקומית לכבוד יום העצמאות.

השנה ציינה המושבה חגיגה כפולה, 65 למדינת ישראל ו-100 שנה לכרכור. האירוע המרכזי הוקדש לכרכור החוגגת 100 שנות התיישבות וצמיחה והוא כלל מחזמר מקורי עם כ-400 רקדנים, זמרים ושחקנים כולם בני פרדס חנה כרכור. המחזמר בכיכובם של מוטי גלעדי (בן כרכור) ואסנת וישינסקי זכה לתשואות מהקהל, אשר ציין לטובה את העובדה כי נבחרה הפקה מקורית על טהרת תושבי המקום המגלמת את ערכיה של ארץ ישראל היפה.

אוסנת וישנסקי ומוטי גלעדי
הפקה יוצאת דופן. אוסנת וישנסקי ומוטי גלעדי (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

מנהלת לשכת ראש מועצת פרדס חנה כרכור צילה כהן, מספרת כי אף קיבלה פנייה מתושב ממרכז הארץ אשר ציין כי הוא מבקשים להגיע לאירועים המקומיים בשל האווירה המיוחדת בפרדס חנה כרכור, הודות לאירועים ערכיים ומקוריים מושקעים במחשבה ובתרבות מקומית.

במהלך הטכס הוקרנה על גבי מסך ענק ברכתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לתושבי כרכור, לרגל חגיגות ה-100. ראש הממשלה נתניהו בדבריו לתושבים ברך את ראש המועצה, חיים געש ואת תושבי כרכור ופרדס חנה. ראש הממשלה נתניהו ציין בדבריו כי כרכור חווה נהירה של אוכלוסייה צעירה המבקשת להתגורר במושבה הוותיקה והירוקה ולהנות מהנופים וממערכת החינוך המפוארת.

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש ברך את התושבים ואת החוגגים, וסיפר כי השנה בשל האירועים הרחיבה המועצה את מספר המקומות ברחבה הסמוכה לאנדרטה המתאימה כעת לכ- 7000 איש. געש סיפר כי חודשים ארוכים מאות מתושבי כרכור ופרדס חנה עמלו על המופע המקורי, על הכתיבה, ריקוד, שירה ועשו זאת במסירות ובהשקעה ראויה לציון. "לא כל ישוב יכול להתהדר בקהילה חמה ואקטיבית כמו בפרדס חנה כרכור ובמספר כה גבוה של אומנים ויוצרים מכל תחום אשר התגייסו כולם למען העלאת מחזמר מקצועי ומושקע בכל קנה מידה." געש הודה לכל העושים במלאכה בהם חברי וועדת אירועים אשר השקיעו יום ולילה למען העלאת המופע.

מחזיקת תיק אירועים במועצה, כוכי גדרון הייתה אמונה על האירוע המרכזי ואיתה חברי הוועדה – ענת אלקבץ, מנהלת אגף תרבות במתנ"ס ע"ש כנה מאיר, ואילנה רייפר נציגת כרכור בוועדה. אלקבץ הפיקה את האירוע, את המחזמר ביים הרצל ציוני, ישראל כסיף –מפיק מוסיקלי.

אירועי 100 שנה לכרכור יימשכו גם בשבועות הקרובים. מחר (שישי, 19.4) יתקיים מופע נוסף של "סיפור נודד במושבה" בשעה 10:00 בבוקר המתאר את חג המים בכרכור. המופע "סוף סוף מים" יועלה כשחזור תקופתי מלווה בסיור באתרים היסטוריים בהם מגדל המים הראשון בכרכור. ביום שישי הבא (26.4) יתקיים מופע נוסף "משחקי ילדים", בשעה 14:00.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות