fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעשו מקום על ספסל הקואליציה

אחרי שאבי כאכון ויואב קעטבי הצטרפו לקואליציה נותרו במועצת פרדס חנה-כרכור 3 חברי אופוזיציה: הגר פרי יגור, רון לירם ועמנואל מצליח. פרי יגור: שיהיה בהצלחה
בניין מועצת פרדס חנה-כרכור (צילום: נירית שפאץ)
בניין מועצת פרדס חנה-כרכור (צילום: נירית שפאץ)

השבוע הפתיעו חברי המועצה אבי כאכון (המושבה שלנו) ויואב קעטבי (ליכוד) כשעברו מהאופוזיציה לקואליציה. השניים נפגשו בתחילת השבוע עם ראש המועצה, חיים געש, וחתמו איתו על הסכם המגדיר את תפקידיהם בקואליציה. התפקידים: כאכון מצטרף על תקן המשנה לראש המועצה לפניות הציבור וקעטבי ישמש סגנו השלישי של געש ויהיה אחראי על התקשורת של ראש המועצה עם משרדי הממשלה.

אבי כאכון (צילום: עידן מלול)
אבי כאכון (צילום: עידן מלול)

 

קעטבי: "תפקיד של סגן ראש מועצה לא חדש לי. שימשתי בעבר ממלא מקום וסגן ראש המועצה בהתנדבות מלאה, וכעת הצטרפתי שוב, גם הפעם בהתנדבות, על מנת לסייע למועצה מול משרדי ממשלה. אני מתכוון לעשות ככל שאוכל כדי לסייע למועצה ולתושבי פרדס חנה-כרכור, כפי שעשיתי בעבר וכפי שאני עושה בהווה. תמיד סייענו, בין אם היינו בקואליציה ובין אם היינו באופוזיציה, וכשראש הרשות ביקש מאיתנו עזרה, הוא קיבל אותה".

כאכון: "אחרי חמש שנים החלטתי להצטרף לקואליציה. כל תלונות הציבור שמגיעות לראש המועצה ינוקזו אליי, בנושא החינוך, הביוב והתשתיות, דוחות חנייה, פיקוח ובנייה. הובטח לי שכל תלונה שתגיע דרכי תטופל ותמוצה עד תום. בגלל זה החלטתי לחבור לקואליציה ולעזור לציבור. אמשיך לשמור על האזרח, כמו שעשיתי בספסלי האופוזיציה, כך אעשה בספסלי הקואליציה".

יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)
יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)

 

במרץ 2014 עבר חבר המועצה חיים מעודה מסיעת זך מהאופוזיציה לקואליציה, וכעת, לאחר שכאכון וקעטבי הצטרפו גם הם, נותרו מחוץ לקואליציה שלושה חברי מועצה, הגר פרי יגור ורון לירם מסיעת ביחד עם העבודה, ועמנואל מצליח מסיעת עתיד ביתנו. הגר פרי יגור מסרה את תגובת ביחד עם העבודה לאירועים: "כל חבר מועצה בוחר את דרכו ממניעיו. אנו מאחלים ליואב ואבי הצלחה ומשאירים לציבור לשפוט מהלך זה".

געש מסר: "אני מברך על הצטרפותם ומשוכנע ביכולתם לתרום לעשייה במושבה הנהדרת שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות