fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעשו טוב, יהיה טוב

ביום שלישי הקרוב יצוין יום המעשים הטובים בשורת אירועים, בהם שוק מיחזור וואדי ואיסוף חבילות מזון עבור עמותת 'אור הפרדס'. אלופי המעשים הטובים יקבלו מדליות מחיים געש
מועצת פרדס חנה כרכור
מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)

ביום שלישי הקרוב, 24.3, יצוין בארץ 'יום המעשים הטובים' בחסות עמותת 'הרוח הטובה'. בפרדס חנה-כרכור מתוכננים מספר אירועים.

האירוע המרכזי יתקיים בוואדי בשעה 16:00: שוק מיחזור, אליו מוזמנים התושבים להביא ספרים, צעצועים, פסולת אלקטרונית וסוללות. הפסולת האלקטרונית והסוללות ייאספו על ידי משאית ייעודית, בפעילות המשלבת הסבר על ידי אנשי מקצוע ובני נוער מתנועות הנוער בנושא חשיבות מיחזור פסולת אלקטרונית לסביבה. הציוד שיובא לוואדי ייאסף על ידי חניכי תנועת הצופים בשילוב צעירים בעלי צרכים מיוחדים. 100 התושבים הראשונים שיגיעו עם פסולת אלקטרונית למיחזור (כולל סוללות) יקבלו שי צנוע מטעם המועצה המקומית.

מועצת פרדס חנה כרכור
מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)

האירוע מיועד לכלל הציבור הרחב, כולל הציבור הצעיר, ויכלול את ההצגה לילדים "הדוב הירוק", שבה מסרים חינוכיים בנושא חשיבות איכות הסביבה. במקום יוצבו דוכני יצירה לילדים, כגון הכנת תיקים מבדי כותנה, יצירת כדי עציצים מבקבוקים, פעילויות חבלים של הצופים, דוכני מכירה של חומרים ממוחזרים ועוד. את דוכני המזון והשתייה יתפעלו ילדים וצעירים בני הישוב.

חלקו האמנותי של ההפנינג יוקדש למופעים מוזיקליים של זמרים מקומיים ומופע לוליינות אש בתום האירוע. ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש, יברך את אלופי המעשים הטובים שגילו רוח התנדבות ותרומה משמעותית לאורך כל השנה. לאלופים יוענקו מדליות וגביעים על תרומתם וחלקם ב"עשיית הטוב" במושבה.

בנוסף יתקיימו בכל רחבי הישוב פעילויות לציון יום המעשים הטובים. חבילות מזון ייאספו על ידי בני נוער עבור עמותת 'אור הפרדס', מועדון 'אדיס' ובני העדה האתיופית ביישוב ישפרו את חזות השכונה באמצעות ציור קיר ושתילתה של גינה תלויה על ידי מתנדבים ובני העדה. מועצת הנוער תארגן פעילות הכוללת את עובדי המתנ"ס בשיתוף יחידת הנוער להתרמת ספרים ומשחקים בעבור ילדים והוריהם במועדוני היישוב, ועבור שיפוץ מבנה המועדון. בית הספר עציון בית אקשטיין מארגן עיטור קיר וגינה תלויה על ידי מתנדבים וילדי בית הספר.

במרכז קשת לקיימות תתבצע פעילות בנושא טבע עירוני: צביעת תיבות קינון לציפורים וציור קיר על ידי מתנדבים ותושבי השכונה. פרטים מלאים באתר המועצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות