fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: נדחתה העתירה, המועצה תבנה קומה בבית הספר

הורי התלמידים בבית הספר מעיינות ביישוב הגישו לבית המשפט המחוזי בחיפה עתירה מנהלית שתדון בבקשתם לעצור את בנייתה של קומה נוספת
בית ספר מעיינות
בית ספר מעיינות (צילום: נירית שפאץ)

נדחתה עתירת ההורי תלמידי בית הספר מעיינות בפרדס חנה. היום (ראשון) נערך דיון בבקשה לעצור את העבודות לבניית קומה נוספת בבית הספר במהלך שנת הלימודים ובמסגרת פרויקט הבנייה, תלמידי כיתות א' ו-ב' בבית הספר יועברו לבית ספר שדות עד לסוף שנת הלימודים. המועצה המקומית פרדס חנה- כרכור יחלו בהכנות לקראת הבנייה. לדברי ההורים מהלך זה איננה מוצדק משום שלטענתם ניתן לבצע את העבודה במהלך חופשת הקיץ, ואת ההשלמות האחרונות, הקלות יותר, לבצע בתחילת שנת הלימודים הבאה.

בית ספר מעיינות
בית ספר מעיינות (צילום: נירית שפאץ)

ביום חמישי שעבר, היה אמור להתקיים דיון עתירה, אך הוא נדחה ליום להיום (ראשון) לבקשת המועצה, בשל עומס, ונציגי ההורים הסכימו בתנאי שלא יתבצעו בשטח עבודות עד הדיון. העתירה נדחתה, והעבודות המתוכננות יתבצעו כפי שתוכננו על ידי המועצה החל מחופשת פסח.

ארז אריאב,ממובילי מאבק ההורים, אמר בתגובה לפסיקה: "אנו מצרים על פסיקת בית המשפט, אך אנו מכבדים אותה. לא הייתה התייחסות לפסיקות שהיו בעבר במקרים דומים והסתיימו באופן שונה. אנחנו כהורים עשינו כל מה שביכולתנו כדי לשמור על בטיחות ילדינו, ולא אמרנו את המילה האחרונה בנושא. אני מקווה, לפחות, שהמהלך יגרום למועצה לעשות את עבודתה לבאופן הבטיחותי ביותר, כדי ששום ילד, מהילדים הנשארים בבית הספר במהלך העבודות ומהילדים העוברים לבית ספר שדות, לא ייפגע פיזית, ומקווה שלפחות המסר הזה עבר למועצה. אנחנו נהיה שם כדי לבדוק את הדבר".

מהמועצה נמסר: "את התהליך מתחילתו עשינו בצורה מסודרת כאשר בטיחות ורווחת הילדים עומדים מול עינינו. אנו שמחים שהשופט פסק כפי שפסק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות