fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: כואבים את מותו של הרב דוד פרץ

סגן ראש מועצת פרדס חנה ויו"ר סיעת ש"ס, הרב דוד פרץ ז"ל, נפטר השבוע בגיל 60 לאחר מאבק במחלה קשה
רבי דוד פרץ עם מר"ן עובדיה יוסף
עזר לאלפי אנשים. רבי דוד פרץ עם מר"ן עובדיה יוסף (צילום: אור הפרדס)

סגן ראש מועצת פרדס חנה ויו"ר סיעת ש"ס בפרדס חנה,  הרב דוד פרץ ז"ל,  נפטר ביום רביעי האחרון בגיל  60 . לאחרונה ,חלה פרץ במחלה קשה והדרדר מצבו.

פרץ,  נולד במרוקו היה  איש חינוך במקצועו, בעשור האחרון לחייו כיהן כאיש ציבור שסייע לרבים מתושבי פרדס חנה. לפני שנתיים, מונה לסגן ראש המועצה בשכר. במסגרת תפקידו דאג בעיקר לשכבות החלשות והקים מוסדות תורה רבים וכן גני ילדים. אל התפקיד נשלח על ידי מורו ורבו,  הגאון רבי דוד צדקה.

רבי דוד פרץ עם מר"ן עובדיה יוסף
עזר לאלפי אנשים. רבי דוד פרץ עם מר"ן עובדיה יוסף (צילום באדיבות ישיבת אור הפרדס)

הלוויה יצאה ביום רביעי, מבית הכנסת 'אור החיים', שם שימש כגבאי, דרך בית הכנסת של הרב צדקה – 'קול יהודה'.

משם המשיך מסע הלוויה לבית העלמין המקומי. מאות מתושבי פרדס חנה הגיעו ללוותו בדרכו האחרונה ולנחם את בני המשפחה.

ראש מוסדות "אור הפרדס" הרב יעקב ישראל צדקה ספד: "כאובים אנו ודואבים על הסתלקותו של איש רב פעלים סגן ראש המועצה ר' דוד פרץ ז"ל.

המנוח היה תלמיד מובהק למורנו הרב הראשי של פרדס חנה כרכור הגאון הרב דוד צדקה שליט"א ולא זז ממנו במשך 40 שנה. ובדיוק היום קראנו בחוק לישראל בפרשת השבוע את הפסוק "לא יסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ושמאל" זהו בדיוק הנהגתו של המנוח בכל שנות תפקידיו הציבוריים בשנים האחרונות מעולם לא זז מדעת תורה גם בדברים הקטנים היותר".

חלק לא מבוטל מההתפתחות התורנית בפרדס חנה נזקפת לזכותו של פרץ ז"ל אשר נהג לא פעם לעלות לביתו של הרב עובדיה יוסף שליט"א. פרץ נהג למסור שיעורים באופן קבוע בימי שבת בבית הכנסת ובית המדרש, "אור החיים" אותו בנה בעשר אצבעותיו  ושימש לאחרונה גם ככולל ערב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות