fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: החינוך הדתי מתרחב

המועצה המקומית מובילה בימים אלו מהלך הרחבה של בית הספר הדתי נעם, הכולל שיפוץ על מנת לתת מענה לגידול במספר הכיתות שבו
תמיכה בחינוך הדתי. המועצה המקומית פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפץ)
תמיכה בחינוך הדתי. המועצה המקומית פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפץ)

בשנת הלימודים תשע"ה עבר ביה"ס הממ"ד תורני נועם מחדרה לפרדס חנה-כרכור והחל לפעול במתחם ביה"ס הממ"ד שיל", שנסגר. המועצה המקומית אפשרה לסגל החינוכי ולתלמידים פתיחת דף חדש במבנה ובחצר משופצים. בית הספר נועם מתנהל על פי התכנית החינוכית של רשת נועם המעוגנת בחינוך נפרד בנים ובנות, בתגבור לימודי קודש ובאקלים חינוכי תורני. מנהל ביה"ס, הרב רחמים ביטון, צוות ההוראה והמזכירה של ביה"ס עברו עם ביה"ס מחדרה וממשיכים לכהן בתפקידיהם בביה"ס נועם במשכנו החדש.

מהמועצה המקומית נמסר כי: "בימים אלו מוביל ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש, מהלך לקראת צמיחתו של ביה"ס לכיתה ז' בנים ולקביעת מעמדו כבית ספר על-אזורי לכיתות א'-ח'. השתלבותו של ביה"ס נועם במערכת החינוך היישובית מהווה ביטוי לתפיסת ההנהלה, המעודדת מגוון רחב של מסגרות חינוך על פי תפיסות עולם ואורח חיים.

תמיכה בחינוך הדתי. המועצה המקומית פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפץ)
תמיכה בחינוך הדתי. המועצה המקומית פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפץ)

"פתיחתו של נועם מרשת החינוך הממ"ד התורני ביישוב נועדה לספק מענה חינוכי פדגוגי איכותי למשפחות המבקשות להעניק לילדיהם חינוך על פי עקרונות החינוך בבתי ספר מרשת זו. המועצה המקומית תשפץ מבנה קיים בתוך מתחם ביה"ס על מנת לתת מענה לגידול במספר הכיתות והתלמידים". מנהלת אגף החינוך במועצה, אילנה זגול, אמרה: "אני שמחה על ההזדמנות ועל האתגר שבפתיחת כיתות ז' ח' לבנים בביה"ס "נועם" ובכך לאפשר לתלמידינו להישאר וללמוד ביישוב. אני רואה בכך דרך נוספת לחיזוק החינוך הדתי ביישוב".

חיים געש הוסיף: "באמצעות צמיחתו של ביה"ס לכיתה ז', כלל הבנים של פרדס חנה כרכור שיהיו מעוניינים ללמוד בכיתה ז' בביה"ס נועם על-פי המתווה החינוכי והלימודי של בית הספר ברשת נועם יתקבלו וייקלטו בביה"ס באהבה וברצון. אנו פועלים לכל אורך השנה בשיתוף פעולה עם משרד החינוך בכדי לאפשר לתלמידינו סביבת לימודים ומסגרת חינוכית מושקעת ומיטבית. אנו מאחלים הצלחה רבה לצוות החינוכי ולתלמידים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות