fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון והפסד למשפחת צרפתי

ישראל צרפתי וראש העין גברו על חולון ומתחילים להתחבר, אילן ופתח תקווה הפסידו במפתיע לתל אביב וייאבקו על הכניסה לרבע הגמר * חדרה בצרות
שחקני חדרה לא מסתדרים מול בני יהודה (צילום: סטראבו)

האחים לבית משפחת צרפתי מפרדס חנה ממשיכים לככב בליגת החופים של ישראל. אילן צרפתי, שמוביל את קבוצת 'אופיס דיפו' פתח תקווה, ספג השבוע הפסד מפתיע לתל אביב בתוצאה 3:4 וקבוצתו חייבת לנצח באחד משני המשחקים עד לסיום העונה הסדירה בכדי להבטיח את המקום ברבע הגמר. היום (שישי) תשחק פתח תקווה מול חדרה ושם מקווים להשיג כבר את הניצחון המיוחל.

מהצד השני, ישראל צרפתי וקבוצתו עירוני ראש העין השיגו ניצחון על חולון בתוצאה 2:5. ראש העין נבנתה לזכות באליפות והשקיעו בה סכומים גדולים. למרות פתיחת עונה לא טובה, במועדון מאמינים כי לאט לאט הם מתחברים ואמורים להגיע ליום האחרון של התחרויות. צרפתי: "אמרתי כבר אחרי ההפסד הראשון שיש לנו קבוצה מצוינת, אבל עדיין לא היינו מחוברים. עבדנו קשה בשבועות האחרונים ונמשיך לעבוד קשה עד היום האחרון בכדי להגיע מוכנים ולזכות בתואר הנכסף".

שחקני חדרה לא מסתדרים מול בני יהודה (צילום: סטראבו)
שחקני חדרה לא מסתדרים מול בני יהודה (צילום: סטראבו)

הפועל 'מולחוף' חדרה ספגה הפסד כואב מול בני יהודה בתוצאה 4:3. ההפסד של חדרה סיבך משמעותית את הקבוצה, שנמצאת בסכנה אי עלייה לפלייאוף העליון. למעשה לקבוצה נותרו שני משחקים מול הקבוצות החזקות בבית: עירוני ראש העין ועירוני פתח תקווה, וחדרה חייבת לנצח לפחות באחד המשחקים בכדי לעלות לרבע הגמר.

בחדרה הודו השבוע כי מדובר באכזבה קשה עד כה מרוב הסגל וכי אולי היה נכון יותר לרענן את השורות בתחילת העונה. "אין ספק שאנחנו נמצאים במצב קשה ונעשה את המאמצים להגיע לרבע הגמר, אבל כרגע הראש רק במשחק הקרוב מול פתח תקווה", אמרו בקבוצה.

אגב, פתח תקווה מאומנת על ידי אילן צרפתי ובמדיה משחק צחי אילוז. השניים יעבדו בעונה הבאה בקבוצת הנוער של הפועל חדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות