fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: המועצה השיקה אפליקציה חדשה למוקד העירוני

מועצת פרדס חנה כרכור השיקה בשבוע האחרון אפליקציה חדשה למוקד העירוני. באמצעות האפליקציה התושבים מוזמנים לדווח על מפגעים תקלות ותלונות גם באמצעות הטלפון הנייד.

הרחבת ערוצי התקשורת למוקד העירוני היא חלק ממהלך נרחב לאורך השנה האחרונה לשיפור השירות לתושב בדגש על פעילות המוקד העירוני 106. תכנית פעילות מקיפה כללה רכישת טכנולוגיה חדשה וייעול המענה לתושב הפונה למוקד העירוני.

עד כה פנו התושבים למוקד 106 באמצעות חיוג לשיחה טלפונית, פתיחת פניה באתר המועצה וחיבור לאתר באמצעות דף הפייסבוק של המועצה המקומית. כיום ניתן להוריד את האפליקציה באמצעות חנות גוגל aps. האפליקציה תחת השם "פרדס חנה כרכור". ניתן לפתוח דרכו פנייה או דיווח חדשים. הפניות עצמן מנותבות למחלקות ואגפי המועצה השונים לטיפולם המקצועי ולמענה ענייני לתושב/ת הפונה.

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש, ציין: "זהו צעד נוסף למען פיתוח וקידום השירות לתושב.  המוקד העירוני הוא ערוץ תקשורת מרכזי שלנו עם התושבים ואנחנו פועלים לקדמו לשפרו ולייעלו בכדי להביא לשביעות רצון מיטבית של התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות