fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה ג': פתיחת עונה מוצלחת למ.ס. פרדס חנה

הקבוצה ניצחה במחזור הפתיחה 0:4 את בני פרדיס. שבת מוצלחת גם למחלקת הנוער של המועדון
קבוצת ילדים טרום א' מ.ס פרדס חנה (צילוםף מאיר מרדכי)

פתיחת עונה מוצלחת לקבוצה הבוגרת של מועדון ספורט פרדס חנה שהביסה במשחק הראשון בחוץ את בני פרדיס 0:4. במהלך הקיץ דיברו בפרדיס על עלייה לליגה ב', אבל לפחות על פי המשחק שלה ישנו הפרש גדול בינה לבין הקבוצה מפרדס חנה.

חצי השעה הראשונה במשחק הייתה שקולה מצד שתי הקבוצות, אבל לאחר השער הראשון של אלי אדמסה, פרדס חנה השתלטה על המשחק ועד למחצית כבשה שער נוסף מרגליו של אדמסה. במחצית השנייה ביצעה פרדס חנה מספר חילופים ושניים מהם היו מוצלחים במיוחד כאשר חיים צ'יבוטרו ויגאל וונדה שנכנסו במהלך המחצית השנייה כבשו שני שערים נוספים וקבעו את תוצאת המשחק 0:4.

התוצאה של השבת היא של קבוצת הנוער שגברה בביתה על בני טייבה 0:2. קבוצתו של אבי ארגז שלטה לאורך כל המשחק אבל לא הצליחה להכניע את הגנת האורחים עד לדקה ה-73, אז העלה החלוץ דן וילנסקי את קבוצתו ליתרון 0:1. חמש דקות עברו ועומר חכימי כבש את השני וקבע ניצחון חשוב למארחים.

התוצאה המאכזבת של השבת היא של קבוצת נערים א' שהובסה בביתה על ידי הפועל הוד השרון 5:0. "השחקנים הגיעו שאננים לאחר מספר ניצחונות וזה משהו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ונצטרך לחזור במהרה לעצמנו" אמרו בצוות המקצועי של הקבוצה.

המשחק המעניין ביותר של המחלקה היה של קבוצת נערים ב' שגברה בביתה על בית"ר חיפה 3:4 במשחק דרמטי. חיפה פתחה את המשחק בסערה וכבר אחרי שתי דקות הובילה 0:2. פרדס חנה התעוררה ועד למחצית עשתה מהפך ועלתה ליתרון 2:3 משערים של דור יצחק, עדן אלמלם ומור עמר. יצחק כבש שער נוסף בתחילת המחצית השנייה וחיפה הצליחו רק לצמק את התוצאה.

קבוצת נערים ג' גברה במשחק חוץ על הפועל כפר קרע 2:7 משערים של אמיר דלמורטוב, סולימן מחאג'נה וטלעת עמאש שכבשו שני שערים כל אחד וליאון מיכאל.

גם קבוצת ילדים א' חזרה עם ניצחון חוץ מרשים 1:5 על עירוני טירת הכרמל. נועם שגיא הצטיין עם שלושער כאשר יוגב יהודה ורון כהן הוסיפו שער כל אחד.

קבוצת ילדים טרום א' מ.ס פרדס חנה (צילוםף מאיר מרדכי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות