fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לה זמן

משעה אחת בצהריים מקדישה טל מזור מפרדס חנה את כל כולה לשלושת ילדיה. ולא רק שזה לא פוגע לה בקריירה כאשת עסקים מומחית לניהול זמן, זה אפילו גורם לה להצליח יותר. איך היא עושה את זה? הכל בכתבה הבאה
מנהלת זמן. טל מזור (צילום: אפרת שיין, מצלמת רגעים קסומים)
מנהלת זמן. טל מזור (צילום: אפרת שיין, מצלמת רגעים קסומים)

טל מזור, בת 40, נשואה ואמא לשלושה, מנהלת ארגון אמ"א שפ"ע (אשה מלווה אשה שיתוף פעולה עסקי). כאשת עסקים המומחית לניהול זמן, היא מספרת שמצאה דרך לעשות את מה שרבים בזמננו מתקשים כל כך לעשות: הדרך להתפרנס בשפע תוך נוכחות גבוהה עם ילדיה. "בשעה אחת, כשהילדים חוזרים מהמסגרות, אני מסיימת את עבודתי ואני איתם באופן מלא,  עד שהם שוכבים לישון, רק אז אני מתפנה ל"זמן זוגיות", ל"זמן חברות" ו"זמן עבודה במחשב".

מזור גדלה במושב עין יהב שבערבה, הרביעית מתוך שבעה אחים. "אמי לא עבדה לפרנסתה. היא תמיד הייתה בבית. זו הייתה אחת משתי האפשרויות: או שהיו 'ילדי מפתח' שהוריהם חזרו מאוחר, או ילדים עם אמא כמו שלי, שלא עבדה כלל מחוץ לבית.

מזור למדה תואר ראשון בחינוך יצירתי ותואר שני בהנחיית קבוצות באמצעות דרמה וסיפור, אבל את הידע בעולם העסקים רכשה מניסיון חייה. "השליחות שלי היא ללמד נשים איך אפשר לעשות את שני הדברים: גם להיות נוכחות באופן משמעותי בגידול הילדים וגם להתפתח אישית וכלכלית".

מתוך הצורך שלה, היא הקימה את "אמ"א שפ"ע", ארגון שאותו היא מגדירה כ"ליווי ופיתוח עסקי לנשים המחויבות להצלחתן". "הארגון פונה למנהלות עצמאיות ולמנהלות בארגונים", היא מתארת, "המפתח לשילוב המנצח: להיות בתודעה שהכל אפשרי, אפשרי להיות גם להיות אמא נוכחת בגידול הילדים, וגם להתפתח מבחינה אישית ולהרוויח מבחינה עסקית".

 גם גברים עומדים בפני האתגר לפרנס משפחה וגם למצוא זמן להיות עם ילדיהם

"זה נכון. אבל הקמתי את אמ"א שפ"ע מתוך הכאב שלי. כשאני הפכתי לאמא, לא הייתה לי דרך סלולה לשלב פרנסה עם שהות עם הילדים, ואז המצאתי את הדרך הזו, כדי שאוכל לעבוד מהבית ולהרוויח כסף". היא נוכחה לדעת שנשים עובדות אחרת מגברים. "ראיתי שנשים צומחות יותר ביחד. הגבר צריך שיציבו לו יעד והוא ירוץ קדימה. רוב הנשים, לעומת זאת, צריכות שיקשיבו לקשיים שלהן ולא רק שיציבו להן פתרונות".

"עוד אתגר שמאפיין נשים בעידן החדש הוא הניסיון להיות במולטי טאסקינג לאורך כל היום, אבל זה לא באמת משרת אותן בצורה יעילה. במקום לנסות לעשות הכל בבת אחת, אני מלמדת בהרצאות שלי להפוך את המרתון לספרינטים".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"כל הפרדס".

מנהלת זמן. טל מזור (צילום: אפרת שיין, מצלמת רגעים קסומים)
מנהלת זמן. טל מזור (צילום: אפרת שיין, מצלמת רגעים קסומים)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות