fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי זריהן: נלחם מהאופוזיציה

בן 55, נשוי, אב לשלוש בנות וסב לשלושה, בעלים של חברה בתחום הנדל"ן, נמנע מלבצע פרויקטים במושבה מחשש לניגוד עניינים
יוסי זריהן (יהודה חדד)
יוסי זריהן (יהודה חדד)
יוסי זריהן (יהודה חדד)
יוסי זריהן (יהודה חדד)

סיעה: נתיב

מי: יוסי זריהן, בן 55, נשוי לדינה, עובדת בנק, אב לשלוש בנות וסב לשלושה נכדים. הבעלים והמנכ"ל של חברה יזמית בתחום הנדל"ן, העוסקת בפרויקטים שונים בתחום הבנייה. עם כניסתו לחיים הציבוריים לפני עשר שנים, קיבל החלטה להימנע מביצוע פרויקטים במושבה, על מנת למנוע ביקורת ציבורית מצד יריבים פוליטיים ועל מנת שאיש לא יחשוד בו שאינו נקי כפיים ולמנוע כל מצב לניגוד עניינים. הוא משמש חבר מועצה ויו"ר ועדת ביקורת. בעבר שימש חבר בוועדת הנחות, מכרזים וועדת אירועים. במסגרת פעילותו הוביל במועצה תהליכים חברתיים וכלכליים, בהם צעד משמעותי של מניעת שינוי הסיווגים בתעריפי הארנונה, והתנגד נחרצות להעלאת הארנונה. כמו כן דאג לדבריו להורדת תעריפי סלילת מדרכות במספר רחובות בפרדס חנה-כרכור.

מה: בימים אלו זריהן ותושבים שוקדים על תביעה ייצוגית בשם תושבי רחוב דרך הבנים, בעקבות ההיטלים שנדרשו התושבים לשלם. זריהן מצהיר כי יתכנן ויפעל לשינוי סדר העדיפויות התקציבי; ידאג להקצאת משאבים לנושאי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי; יקפיד על תכנון מושכל ומדורג בנושאי בנייה ויצירת תשתיות תחבורתיות. כמו כן הוא מתחייב לפעול בסיוע גורמים ממשלתיים ונוספים לפיתוחם ולהקמתם של אזורי תעסוקה. זריהן מצהיר כי יפעל לסיום הסכם הזיכיון עם משאבי מים ויחזיר את תשתיות המים והביוב למועצה, ישאף לחזק את ההסכמות וההבנות בין הציבור לנבחרים ויפעל למיתוג המועצה כמובילה בתחום הדאגה לפרט ולקהילה. הוא גם מצהיר כי ימגר את הפשע והוונדליזם וידאג לביטחונו האישי של כל תושב.

למה דווקא אני: "אני מאמין שהניסיון שצברתי במהלך השנים, בשילוב עם האהבה שלי למושבה וההתמסרות לשליחות הציבורית, מקנים לי את היכולת להפוך את המועצה המקומית לגוף עם תודעת שירות גבוהה והתנהלות חוקית ותקינה, בה התושב במרכז. פרדס חנה כרכור היא הבית עבורי ועבור משפחתי, ובשניהם נהגתי ואנהג במסירות, בהגינות ובכבוד, במטרה לשפר את איכות החיים של כולנו, לשמר עד כמה שניתן את הצביון ולהצעיד את המושבה לשיאים חדשים של איכות ומצוינות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות