fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יואב קעטבי: פקקים? לא אצלנו

בן 64, נשוי לרחל ואב לחמישה, איש עסקים, מנכ"ל ובעלים של חברה בתחום מוצרי פלסטיק
יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)
יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)
יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)
יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)

סיעה: ליכוד

מי: יואב קעטבי, בן 64, נשוי לרחל ואב לחמישה. איש עסקים, מנכ"ל ובעלים של חברה בתחום מוצרי פלסטיק. מתגורר בפרדס חנה-כרכור, שאותה הוא מכנה היישוב שבו נולד ואותו הוא אוהב. שימש יו"ר ועד ההורים היישובי, מ"מ וסגן ראש המועצה, ללא שכר.

מה: קטעבי מצהיר כי ייאבק על כך שהמועצה לא תגבה כספים אלא תשיג מקורות מימון מפיתוח היישוב. כמו כן הוא מבטיח למנוע פגיעה בחינוך ומניעת הפיכת המושבה ליישוב עירוני פקוק.

למה דווקא אני: "היישוב עובר תהליך מדאיג של בנייה רוויה (גבוהה) מואצת לצד חוסר הכנת תשתיות, והופך להיות יותר ויותר ישוב עירוני פקוק. אאבק למען תכנון נכון – בניה רוויה רק במעטפת הישוב, תוך הכנת תשתיות מתאימה, שתאפשר לשמור על הצביון הכפרי והנעים של המושבה אנחנו אוהבים. אני מייצג את מפלגת השלטון, ואמשיך להשתמש בקשרי כדי לקבל סיוע ממשלתי ותקציבים למושבה שלנו. אני גם איש עסקים. הקמת עסק נרחב ומצליח כזה דרשה חזון, יכולת עשייה ויכולות כלכליות. את היכולות האלו אני מתכוון לתרום לישוב כדי להפוך אותו למשגשג ונעים, כזה שנותן לתושביו במקום לקחת מהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות