fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"האנשים בפרדס חנה רוחניים ויש להם תדר מיוחד"

חיה וסרמן (צילום: הלל בלה)
חיה וסרמן (צילום: הלל בלה)

חיה וסרמן, בת 62, תושבת פרדס חנה, מתעסקת עשרות שנים בעולם הרוחני. "אני אסטרולוגית, עורכת מפה נומרולוגית, קוראת בכף היד, קוראת בקלפים ומתקשרת, אבל בעצם הכלי שלי הוא האנרגיה", היא מתארת. "אני נותנת דגש על ההיבט הפסיכולוגי: העוצמות של האדם, היכולות שלו. אני קולטת דרך האנרגיה באיזה מצב האדם נמצא, אם הוא בקומה נמוכה, אמצעית או גבוהה, ועוזרת לו לעלות. במפגש אני מרגישה חיבור מאוד חזק ללקוח/ה, מרגישה קלה יותר, כאילו אני עולה למעלה, ואת אותו תדר אני מעבירה לצד השני, מעניקה חוסן, בטחון, עוצמה". כדוגמא היא מתארת: "הגיעה אלי אישה שברגע שנכנסה הרגשתי משהו בצ'אקרת הגרון, של התקשורת. הרגשתי שהיא לא מדברת, לא מוציאה את מה שהייתה רוצה להגיד. הרגשתי כאב, עצב, כבדות, והתחברתי למקום הזה במטרה לאפשר לה לפתוח את המקום שבו היא לא מדברת. התברר שהיא איבדה את בתה שנפטרה ממחלה בהפתעה בגיל מאוד צעיר, ועדיין לא עשתה תהליך של עיכול האבל, העצב, הכאב. עזרתי לה בתהליך הזה והיא הרגישה הקלה גדולה, יכלה יותר לדבר ולתקשר, קיבלה יותר ביטחון".

המטרה שלי בייעוץ היא לחבר את האדם לכוחות והייעוד שלו, למה בא לפה, מה תפקידו. אני מדייקת לאדם את דרכו דרך המפה האסטרולוגית והנומרולוגית. לגרום לאדם להתחבר לחוסן הפנימי שלו, לפתוח דלתות שהאדם עדיין לא פתח לעצמו והוא לא יודע שהוא יכול לפתוח. כשאדם מתחבר למקום האמיתי והמדויק שלו, הכל פתוח, הכל אפשרי".

חיה וסרמן (צילום: הלל בלה)
חיה וסרמן (צילום: הלל בלה)

וסרמן עברה לפרדס חנה לפני ארבע שנים. "גרתי באזור המרכז ורציתי לעבור דירה, והפתעתי אנשים כשאמרתי שאני עוברת לפרדס חנה כרכור. באתי כי האנשים פה רוחניים ויש להם תדר מיוחד. אני מאוד אוהבת את המקום. יש פה עזרה הדדית ושיתוף פעולה, זה מקום של פשטות בלי פוזה. אני מאוד מודה על כך שאני נמצאת בקהילה מיוחדת כמו פרדס חנה כרכור".

היא הופיעה בכלי התקשורת, למשל בתכנית הטלוויזיה 'זמן מיסטיקה', אצל אורלי וגיא, אצל אורנה דץ, ב'יצירה מקומית'. היו עלי כתבות ב'ידיעות', 'מעריב', 'לאישה' ו'את'. "בנוסף לייעוץ שאני נותנת לאנשים, אני מעבירה הרצאות וסדנאות. יש לי סיפור חיים מאוד ישראלי. ביום הולדתי, לפני 10 שנים, גיליתי דרך והצלבת מידע והאינטרנט שבעלי נרצח באירוע טרור. העולם חרב עלי ועל שני ילדיי, בן ובת, על המשפחה ועל החברים. לאט לאט עברתי תהליך של שיקום מוצלח וכתבתי ספר 'לצחוק את הכאב', דרכים לצאת ממקום של משבר, ואני מלמדת אנשים לצאת ממקום של משבר. אם מישהו חווה סבל, אני עוזרת לו לעלות למעלה מבחינה רגשית אנרגטית. אני מנחה סדנאות של יוגה צחוק, שעוזרת להתחבר לעצמך, לאנרגיה טובה, למקום משחרר. כל אחד מאיתנו עובר משברים: גירושין, בעיות כלכליות או בריאותיות ועוד".

הרבה לקוחות שלי מגיעים מהאזור, מגיעים גם מרחבי הארץ, ואני גם מייעצת בחו"ל דרך הסקייפ. שומרים איתי על קשר וקורה שאנשים אומרים לי דברים מאוד טובים על דברים שאמרתי לפני עשר או עשרים שנה. אני כבר לא זוכרת מה אמרתי, ומופתעת מהתגובות של האנשים. יש כאלה שהיו סקפטיים בהתחלה, ואחרי שנים פתאום אומרים לי שהתחזית הייתה נכונה".

התחזית שלה למדינת ישראל לשנה הקרובה: "מדינת ישראל היא במזל שור, מזל של אדמה וקביעות שאוהב דברים קבועים. בימים אלה כוכב אוראנוס, כוכב של שינויים, נכנס למפה האסטרולוגית של המדינה, וצפויים שינויים מאוד משמעותיים בכל היבט. זה יכול להיות כל דבר: רעידות אדמה, שינויים במזג האוויר, שינויים בתקשורת שלנו אחד עם השני ועוד. הדבר הטוב ביותר הוא להכין את עצמנו, כל אחד עם עצמו ואנחנו כעם, למקום של שינויים. כוכב אוראנוס הוא כוכב של הפתעות, והן יכולות להיות טובות יותר או פחות. השינויים האלה יוציאו מכל אחד מאיתנו את המקום היצירתי החדש שלא חווינו. בסופו של דבר, זה תהליך חיובי".

גם בפרדס חנה כרכור היא רואה שינויים משמעותיים בעתיד הקרוב: "בבחירות הקרובות אני רואה חילופי שלטון ברשות המקומית, ובכל מקרה, מה שהיה ביישוב הוא לא בהכרח מה שיהיה. יש ביישוב קבוצת אנשים שרוצים לשמור על מה שקיים, אבל היישוב עומד להשתנות, להתפתח, לצמוח, לפרוח. זה נראה מאוד חיובי, כמו כוכב שפתאום עולה. ערך הנדל"ן יעלה פי אלף מונים, ואנשים יבואו במיוחד להשקיע באזור שלנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות