fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנון: אין לי זמן לאמן

בבית"ר פרדס חנה הופתעו כאשר לירן בנון הודיע כי החליט לעזוב עקב לוח זמנים צפוף. היו"ר ג'קי שושן לא מתרגש ואומר: "אני מבטיח שתהיה לנו קבוצה טובה עם מאמן טוב"
"החלטה מפתיעה". לירון בנון (צילום ארכיון: שלומי גבאי)

 

הלם בבית"ר פרדס חנה: המאמן לירן בנון הודיע באופן פתאומי כי עוזב מיידית את הקבוצה.

ביום חמישי שעבר, רגע לפני האימון המסכם לפני המשחק מול הפועל חליסה, הודיע בנון להנהלת הקבוצה כי הוא מבקש לעזוב בגלל לוח זמנים צפוף. בפרדס חנה הופתעו מהמהלך שכן בתחילת העונה נאמר לו שהוא יוכל לבחור את שעות האימונים והשחקנים יצטרכו להסתנכרן איתו.

גורמים בקבוצה אומרים כי עזיבתו של בנון היא על רקע ההפסד המביך בשבוע עבר בבית לאחווה חיפה בתוצאה 5:2. יו"ר הקבוצה, ג'קי שושן, אמר: "אין ספק שזה החלטה מפתיעה, אבל אנחנו מקבלים אותה. אף אחד לא מחויב להיות חלק מבית"ר פרדס חנה. לאורך השנים היו כאן אנשים שרצו להיות כאן וכך יהיה גם העונה. מי שלא מרגיש מחויב, לא יהיה כאן".

"החלטה מפתיעה". לירון בנון (צילום ארכיון: שלומי גבאי)
"החלטה מפתיעה". לירון בנון (צילום ארכיון: שלומי גבאי)

בינתיים עומד שושן על הקווים ובהנהלתו ניצחה פרדס חנה בחוץ את הפועל חליסה בתוצאה 0:2. שחקני פרדס חנה הגיעו במצב רוח מצוין למשחק ושלטו לאורך המחצית. השער הראשון הגיע בדקה ה~43 משער עצמי. גם המחצית השנייה הייתה בשליטת פרדס חנה, אבל השער השני נכבש רק בתוספת הסמן על ידי כפיר בנין.

שושן אמר בסיום: "אני שמח שהשחקנים הגיעו מחויבים ונלחמו על כל כדור". בסוף השבוע הקרוב הקבוצה נחה ממשחקים לאחר שהודחה מהגביע כבר בסיבוב הראשון. במהלך סוף השבוע תתכנס ההנהלה ותבחר מאמן חדש. שושן: "כמו שהבטחתי תמיד, אני מבטיח גם הפעם שתהיה לנו קבוצה טובה עם מאמן טוב ועוד נצליח העונה".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות