fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית"ר פרדס חנה ממשיכה לנצח

אילן צרפתי. שומר על אופטימיות (צילום: שלומי גבאי)

בית"ר פרדס חנה ממשיכה את המסע המרשים לליגה ב'. גם בשישי האחרון לא אכזבו חניכיו של אילן צרפתי כאשר גברו במשחק חוץ על הפועל מנשה בתוצאה 2:1. במועדון הודו השבוע כי מאז שהקבוצה במקום הראשון, כל יריבה באה בטירוף מיוחד לנצח אותה. "הליגה נהיית קשה משבוע לשבוע, אבל אם אנחנו רוצים לעלות ליגה, נדע להסתדר גם עם זה", אמר המאמן אילן צרפתי.

בן ואקנין העלה את פרדס חנה ליתרון בדקה ה-21, אבל אז הגיע השוויון על סף המחצית, אבל ואקנין כבש את השני במחצית השנייה וקבע עוד שלוש נקודות לקבוצתו.

אילן צרפתי. שומר על אופטימיות (צילום: שלומי גבאי)
בדרך לליגה א'. אילן צרפתי (צילום: שלומי גבאי)

משחק מרתק היה בג'יסר א זרקא שם הקבוצה המקומית, שמדורגת במקום השלישי, נפרדה בתיקו מאופס עם הרביעית בטבלה, מועדון ספורט פרדס חנה. הפועל אור עקיבא ממשיכה את העונה הרעה שלה וגם השבוע הפסידה להפועל נווה שאנן בתוצאה 4:1. דווקא חלוץ אור עקיבא שלומי אסולין העלה את קבוצתו ליתרון, אבל נווה שאנן חזרה למשחק והפכה את התוצאה בדרך לניצחון ענק.  בשישי הקרוב תצא אור עקיבא לדרבי אזורי מול מועדון ספורט של אורי צ'אושו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות