fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בושה: התלמידים הודיעו להורים שבית הספר עומד להיסגר

בית הספר שילה בפרדס חנה ייסגר בשנת הלימודים הבאה עקב מיעוט תלמידים. אתמול הושבת ולא התקיימו לימודים. ההורים המומים שאת המידע קיבלו במכתב שהעבירו להם התלמידים. היום מתוכננת הפגנה מול רחבת המועצה
בית הספר שילה בפרדס חנה
היום הפגנה. בית הספר שילה בפרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)

שביתת מחאה התקיימה אתמול (שני) בבית הספר שילה במערב פרדס חנה, לאחר שנודע כי בית הספר ייסגר בשנת הלימודים הקרובה, בשל מיעוט נרשמים.

אחד ההורים: "המכתב עם ההודעה על סגירת בית הספר נמסר לנו בידם של הילדים. יכול להיות שיש ליקוי כלשהו בבית הספר, אבל למה לא הודיעו לנו, ההורים? למה זה צריך להיעשות דרך ילדים בני 9 או 10? למה מחלקת החינוך לא יצרה איתנו קשר? זה חוסר אחריות. ההורים מבוהלים ולא יודעים לאן לשלוח את הילדים בשנה הבאה. זו פגיעה בכבודנו. גם אם יכול להיות שההחלטה מוצדקת. כהורה, אני נפגע קשות. לא דיברו איתנו ולא תקשרו איתנו".

היום (שלישי) אחר הצהריים צפויים ההורים להפגין מול בניין המועצה, וחלקם אומרים כי יביאו איתם גם את ילדיהם. ביום רביעי צפויה פגישה עם בכירים במועצה.

בית הספר שילה בפרדס חנה
היום הפגנה. בית הספר שילה בפרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)

ממועצת פרדס חנה נמסר בתגובה: "אגף החינוך במועצה פועל בראש ובראשונה לטובת התלמידים ולמענם, ופועל בשיתוף פעולה מלא עם משרד החינוך על מנת לייצר סביבת לימודים מיטבית לכלל תלמידי המושבה. לאחר קיום פגישה עם מנהלת בית הספר ועם הצוות החינוכי מתוכננת פגישה למחר (רביעי) עם הורי תלמידי בית הספר שילה בנוכחות ראש המועצה, פיקוח משרד החינוך ומנהלת אגף החינוך במסגרתה יימסר מידע להורים בנושא, בה נוכל להתייחס בהרחבה להיבטים הפדגוגיים והתפעוליים אשר מנחים את הרשות בתהליך קבלת ההחלטות בנוגע למערכת החינוך המקומית."

"נציין כי בבית הספר כיום לומדים 115 תלמידים בלבד, מספר התלמידים הנמוך מגביל את היכולת לאפשר להם משאבים פדגוגיים מיטביים. כחלק מתוכנית המעבר הכיתות יועברו כפי שהן לבית הספר הקולט "ישורון" והמעבר יבוצע באופן רגיש ומקצועי כולל הסעות מוסדרות לבית הספר עבור התלמידים הזכאים לכך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות