fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשת חיל

אחרי תשע שנים בצבא קבע ובסביבה גברית מאוד, הבינה עדי מאור סיסו מפרדס חנה שהיא לא ממצה את היכולות שלה ופתחה עסק בתחום האיפור. אבל גם זה לא היה זה, והיא יצאה למסע חיפוש שהגיע עד מעבר לים והסתיים בספר שכל אשה תוכל להיעזר בו בחיי היום יום
עדי מאור סיסו (צילום: עדי כהן, סטודיו עדיגיטל)
עדי מאור סיסו (צילום: עדי כהן, סטודיו עדיגיטל)

"אני רוצה לחסוך מנשים את הסטרס והלחץ שחוויתי, ולהראות להן שהן יכולות לחיות חיים מאוזנים, להשיג את מה שהן רוצות, לשמור על השפיות בדרך ולחייך". כך מתארת עדי מאור סיסו, תושבת פרדס חנה-כרכור, בת 32, נשואה ואמא לשניים, את מטרת העסק שלה בשלוש השנים האחרונות.

עדי מאור סיסו (צילום: עדי כהן, סטודיו עדיגיטל)
מעבר חד. עדי מאור סיסו (צילום: עדי כהן, סטודיו עדיגיטל)

 

מאור סיסו מגדירה את עצמה במהותה כמאמנת לאפקטיביות. לפני שהגיעה לכך, עברה בעצמה את חוויית הלחץ של אם טרייה שגם מנהלת עסק. "הגעתי לתחום מעיסוק אחר לגמרי. אני חובלת בהכשרתי הצבאית, ועד 2009 הייתי בצבא קבע. הייתה לי קריירה צבאית, וחשבתי שעד הפנסיה אהיה במסלול הזה. אבל אז, אחרי כמעט 9 שנים בצבא, הבנתי שזה לא הנתיב הנכון עבורי ושאני לא ממצה שם את כל היכולות והכישורים שלי. עשיתי מעבר מאוד חד. אחרי הרבה שנים בעולם מאוד גברי הייתי כנראה צריכה משהו נשי לנשמה, השתחררתי ופתחתי עסק בתחום האיפור. בתוך שנה אחת הפכתי לבעלת עסק חדש וגם לאמא. הכל היה טרי וקרה בבת אחת. אני בחורה מאוד שאפתנית, אבל איכשהו, זה לא ממש הסתדר".

מאור סיסו מודה כי לקחה על עצמה יותר מדי. "בני, לביא, היה בבית במשך שנה, והשילוב של השאיפות והאמהות, להיות גם בת זוג וללמוד הכל מהתחלה על אמהות וניהול עסק עצמאי, היה קשה. היו לי הרבה כובעים. חיפשתי דרך לאזן את הכול, למצוא את שביל הזהב ולשמור על השפיות, כי הרגשתי שאני במצב תמידי של לחץ. היו לי תופעות של סטרס, לא ישנתי בלילה כמו שצריך והתחלתי לחרוק שיניים, ולא רציתי להמשיך לחיות ככה. מתוך זה התחלתי לחפש פתרונות בשביל עצמי. התחלתי לקרוא ספרים ולקחת קורסים. זה התחיל מדברים כמו הספר '4 שעות עבודה בשבוע' של טימותי פריס, ומלימוד מעופר מלמד, שמתעסק עם התנהלות ותוצאות בארץ".

 

עדי מאור סיסו (צילום: עדי כהן, סטודיו עדיגיטל)
"השילוב של השאיפות והאמהות היה קשה". עדי מאור סיסו (צילום: עדי כהן, סטודיו עדיגיטל)

 

הכתבה המלאה ביום שישי ב"כל הפרדס" ובמהדורה הדיגיטלית

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות