fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אי אפשר לרדת יותר נמוך"

עזיבתו של רון קלר נותנת את אותותיה על המגרש. בשבוע שעבר ספגה הפועל אור עקיבא הפסד מביך מהפועל חליסה החלשה © גם בבית"ר פרדס חנה לא מצליחים להתרומם
ליד השער. בית"ר פרדס חנה (צילום: ג'קי שושן)
ליד השער. בית"ר פרדס חנה (צילום: ג'קי שושן)

 

אכזבה בהפועל אור עקיבא לאחר הפסד בשישי האחרון להפועל חליסה 2:1.

באור עקיבא שאפו בתחילת העונה להתברג בסיום בצמרת הליגה לאחר שנים שסיימו בשני המקומות האחרונים בליגה האחרונה בישראל ועשו הרבה מאמצים כדי לעמוד במשימה. עד לפני חודש הקבוצה דורגה בין חמשת המקומות הראשונים, אבל לאחרונה ולאחר עזיבתו של המנהל המקצועי לשעבר רון קלר, הקבוצה נמצאת בירידה וסופגת הפסדים. שיא המבוכה הגיע בשישי האחרון בהפסד ביתי לחליסה החלשה. כ-150 האוהדים שטרחו והגיעו למגרש יצאו בתחושת אכזבה וטענו כי השחקנים לא מתאמצים.

ליד השער. בית"ר פרדס חנה (צילום: ג'קי שושן)
ליד השער. בית"ר פרדס חנה (צילום: ג'קי שושן)

 

"נראה שלשחקנים אין חשק, ואם זה ככה – שלא ילבשו את החולצה של המועדון ויביישו אותו", אמרו באור עקיבא בסיום המשחק והוסיפו: "זה היה משחק ביזיון שאי אפשר לרדת יותר נמוך. כעת המטרה לחזור לעצמנו כבר בשבוע הבא".

כבר אחרי 25 דקות פיגרה אור עקיבא 2:0. שמונה דקות לסיום המחצית הראשונה צימק משה רוזוליו מפנדל, אבל זה לא הספיק. לאחר ההפסד ירדה אור עקיבא למקום השביעי בטבלה. במחזור הבא תשחק מול מכבי טירת כרמל.

גם הקבוצה השנייה של האזור, בית"ר פרדס חנה, הפסידה בשישי שעבר בבית למועדון ספורט קריית ים. האורחים, שהציבו לעצמם מטרה – לעלות ליגה בסוף העונה, היו הרבה טובים לאורך כל ה-90 דקות, אבל כבשו רק שער אחד בדקה ה~13. לקראת סיום המשחק, החלוצים עמיר מנשה ושי מאיר הגיעו להזדמנויות טובות, אבל בעטו ליד השער.

לאחר ההפסד נשארה פרדס חנה במקום החמישי בטבלה. במחזור הקרוב תצא למשחק חוץ מול התשיעית, הפועל אחווה חיפה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות