fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קשה לראות את הגמר בלי ניימאר

שרון זהביאן
שרון זהביאן (צילום: עצמי)
שרון זהביאן
שרון זהביאן (צילום: עצמי)

מעקב אחר העולות לחצי-הגמר ,מלמד אותנו שבסופו של דבר, אלה תמיד אותם שמות.

ברזיל,גרמניה,הולנד וארגנטינה מנפצות לי את אשליית צמצום הפערים. נכון שמפעם לפעם, יש נבחרות כדוגמת קוסטה-ריקה וקולמביה שמרהיבות אותנו ומצליחות לדגדג את הנבחרות הגדולות, אבל הפתעות בכדורגל תמיד היו ותמיד יהיו. ולקראת משחקי חצי-הגמר תצטרכנה ארבעת הנבחרות הללו למצוא פתרונות לתקלות שנחשפו אצלם בשלב רבע-הגמר.

כמו כל אחד בברזיל, אינני מסוגל לחשוב על סיכויי ברזיל לעבור את גרמניה ולעלות לגמר מבלי לראות את ניימאר על המגרש,אין ספק שהפציעה של כוכב הנבחרת פוגעת קשות בנבחרת ומעמידה בפניה אתגר גדול בדרך לגמר. נבחרת גרמניה היא נבחרת קמצנית למדי בלתת הצגות,בניגוד למה שקורה בליגה שלה. גרמניה תשחק עם אותה מנטליות,אותו כוח, ותמיד עם אותה רוח לחימה. הולנד היא אחת הנבחרות בעלת כוח -האדם להגיע לגמר ולזכות בגביע. התקווה ההולנדית ,לעומת שאר הנבחרות נעוצה במשחק המעברים ההתקפי בראשותו של אריאן רובן המצוין. לארגנטינה , כמובן ,יש את מסי , וזה מספיק כדי להפחיד כל אחד. הבחור פשוט מדהים .מסי מוכיח שקט נפשי ,איזון מנטלי ובעיקר יכולת גבוהה לשנות משחק ברגע , יש לו אופי שלא יסולא בפז. הפחד הגדול שלי לקראת שלב חצי-הגמר שהמוטיבציה הגדולה להשגת כרטיס לגמר תמנע מאתנו הצופים כדורגל איכותי תוסס והתקפי. בקיצור הצגה.

שרון זהביאן- מרצה בכיר באגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות