fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב נתניה נדק על ידי זר אריתראי בשוק בעיר

שוק רחוב שוהם (צלום: רותי ברמן)
שוק רחוב שוהם (צלום: רותי ברמן)

בתיגרה שהתרחשה במתחם השוק בשבת בבוקר נדקר תושב נתניה על ידי נתין זר מאריתראה. מהמשטרה נמסר כי מדובר כנראה בארוע על רקע שכרות.

בשבת סמוך לשעה 10:00 בבוקר התקבל דיווח מאוחר על הגעת פצוע בינוני לקבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו בנתניה. השוטרים שפתחו בחקירה איתרו זירה ברחוב יהלום בנתניה שם על פי החשד התפתחה תגרה בין תושב נתניה בן 40 לנתין אריתראה בן 20. במהלכה של התיגרה נפצע תושב נתניה מדקירה ונזקק לטיפול רפואי. המשטרה חושדת כי מדובר באירוע אשר הרקע לו הוא מצב שכרות של כלל המעורבים. עם התקדמות החקירה אותר החשוד  שהובא עוד באותו ערב לבית המשפט.

שוק רחוב שוהם (צלום: רותי ברמן)
שוק רחוב שוהם (צלום: רותי ברמן)

נציג המאבק נגד האריתראים, תושב צפון העיר שלומי דגן אמר בהתייחסו לדקירה: "זהו חלום בלהות שהתגשם. כולם יודעים שהמקום בעייתי ונפיץ, הייתי מצפה שתהיה במקום ניידת משטרה כדי לתת בטחון לתושבים. כבר סופר לי על מתפללים מבית הכנסת שעושים עיקוף בדרכם מחשש לעבור במתחם השוק או על נשים שהוטרדו ונרדפן כשעברו לבדן במקום. לא יתכן שיפעלו במתחם השוק פאבים של המסתננים ללא אישור. יש שם בתי עסק לא חוקיים בהם אנשים יושבים ומשתכרים. כשאין אכיפה זה נגמר באלימות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות