fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רם פרייס סיטון עזב את מפלגת הירוקים

רם פרייס סיטון מנתניה, מי שהיה יו"ר מפלגת הירוקים בעיר, הודיע השבוע על פרישתו מכל תפקיד במפלגה. "ההתפטרות אינה נובעת חלילה מכעס או מסיבה שלילית", הסביר.
רם פרייס סיטון
רם פרייס סיטון - צילום עצמי

פליט הראליטי רם פרייס- סיטון מנתניה, מי שהיה יו"ר מפלגת הירוקים בעיר, הודיע השבוע על פרישתו מכל תפקיד במפלגה. "ההתפטרות אינה נובעת חלילה מכעס או מסיבה שלילית. אלא בעיקר, מחשיבה מחדש על הפוליטיקה המקומית והארצית, ועל הדרך הנכונה ביותר להשגת המטרות הסביבתיות החשובות".

רם פרייס סיטון
רם פרייס סיטון - צילום עצמי

עם התפטרותו החליט פרייס-סיטון גם לא להתמודד בבחירות המקומיות בנתניה: "נתניה תמיד תהיה יקרה ללבי, ואמשיך לעשות למענה, גם אם לא אתגורר בה. אני מקווה כי המפלגות האחרות הקיימות בעיר ייקחו לתשומת ליבן את הנושאים הסביבתיים בעיר, וייתנו להם את המקום הראוי בסדר העדיפויות. גם אם הן אינן מאמינות בכך בלב שלם. אני מקווה כי הן הבחינו בתמיכה שקיבלה מפלגת הירוקים של נתניה, ומפלגת הירוקים הארצית בשנים האחרונות, אם זה מה שישמור בסופו של דבר על הסביבה, אהיה מאושר".

פרייס-סיטון התפרסם כאשר השתתף בתכנית האח הגדול בה חשף את נטייתו המינית לבני מינו והגביר את המודעות לנושאים סביבתיים כמו התחשבות בבעלי חיים: "תודתי מסורה גם "לשידורי קשת", ולאנשים הטובים "בקופרמן הפקות", על כך ששכנעו אותי, למרות עקשנותי, להשתתף בתכנית "האח הגדול". השבוע חלפו בדיוק שנתיים מאז, ואני עדיין ממשיך לקבל כל יום הודעות ושאלות רבות בפייסבוק על הגברת המודעות לנושאים סביבתיים שלא הייתה להם קודם לכן במה מספקת".

למי תודה?
"לעו"ד אדיר בנימיני שהיה מורי ורבי בפוליטיקה המקומית והארצית עוד מלפני עשור. אין ספק שאחד מהדברים אשר ישמחו אותי מאוד, יהיה לראות אותו ושכמותו חוזרים לבמה הציבורית בנתניה. אחרונה ברשימה, אך ראשונה בחשיבותה, היא התודה למשפחתי ולבן זוגי היקר על שתמכו בי לאורך כל הדרך".

ומה עכשיו?
כעת אני אקדיש את זמני להתפתחות אישית הן בתחום המשפט, והן בתחום התקשורת, וכמובן שאמשיך בעשייה סביבתית, גם אם לא במסגרת פוליטית. הצלחה וברכה לכל הירוקים באשר הם, לכל שוחרי הסביבה ואוהבי בעלי החיים, ולכל מי שירוק בשבילו זה לא רק צבע".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות