fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רונית מלכת המדבר

כל חייה היא עובדת ולומדת בו זמנית, מגדלת ילדים, רצה ממקום למקום, או במילים אחרות: חיה את החיים. עד הרגע שבו לחצה על "הירשמו כאן". רונית כהן מנתניה יצאה למסע מלכת המדבר בפיליפינים של החברה הגיאוגרפית וחזרה עם תובנות חדשות, ולא רק על החיים
הצוות של רונית כהן (צילום: פרטי)
הצוות של רונית כהן (צילום: פרטי)

 

"להיות באינטראקציה אינטימית עם 32 נשים במשך כמעט שבועיים זה לדעת להסתדר, לוותר, לסמוך על, לבכות ולצחוק ביחד מהתרגשות. זה להפנים שאם החברה שלי עשתה אומגה, גם אני מסוגלת. הגעתי למקומות שבחיים לא הייתי מגיעה אליהם, כפרים נידחים ותרבות עתיקה, עשיתי פעילויות כמו טראקים, ראפטינג ואומגה בזמן טייפון". הדוברת: רונית כהן מנתניה, שחזרה נרגשת ומתלהבת ממסע של 12 ימים לפיליפינים במסגרת "מלכת המדבר" של החברה הגיאוגרפית, או כפי שהיא מגדירה זאת: "מסע משנה חיים".

כהן, בת 48, נשואה, אמא לשני בנים (19 ו-11), היא מנחת קבוצות לנשים בסיכון ולנשים עם הפרעות אכילה בשיטת 12 הצעדים. כל חייה היא עובדת ולומדת בו זמנית – בימים אלה לוקחת קורס יזמות עסקים – ובשלב מסוים הרגישה שהיא צריכה לעשות משהו גדול שובר שגרה.

עם חברה מנתניה. רונית כהן (מימין) ולבנה דורון (צילום: פרטי)
עם חברה מנתניה. רונית כהן (מימין) ולבנה דורון (צילום: פרטי)

המסע שלפני המסע

"אני מטיילת עם המשפחה שלי כמו כל משפחה ישראלית טיפוסית", מספרת כהן, "וזה אומר משפחה שמזמינה צימר מפואר לסוף שבוע בצפון ויוצאת לטייל בסביבה הקרובה עם הטנדר המשפחתי. יש לי אנרגיות וחוסר שקט, ואני כל הזמן מחפשת. 'מלכת המדבר' הייתה אצלי כל הזמן ברקע. חשבתי להצטרף למסע הזה לפני שנים ומה שלבסוף הכריע זו לחיצה על החלונית 'הירשמו כאן' ליום המיונים שפורסם בפייסבוק. רציתי לנסוע למסע ללאוס, אבל ראיתי שהבנות שעשו את הפיליפינים המליצו בחום. הצטרפתי למיונים ביחד עם חברתי, לבנה דורון, רעייתו של חבר מועצת העיר יוסי דורון".

כהן ודורון התקבלו ותוך שבועיים היה עליהן להחליט לאן הן נוסעות לפיליפינים או לגוואטמלה. עוד לפני העלייה למטוס, הן מספרות על יום מיונים מרתק ומאתגר לא רק מהבחינה הפיזית. המועמדות חולקו למספר קבוצות ועברו משימות פיזיות ודינמיקות קבוצתיות, שמהן נופו הבנות שלא מתאימות למסע קבוצתי שכזה. ההתארגנות למסע גם הייתה מסע בפני עצמו: הבנות עברו סדנת נהיגת שטח, המציאו מסמכים רפואיים, עברו יום מפגש קבוצתי, הצטיידו בציוד אישי מתאים לטראקים ו… עלו למטוס.

חוויות של פעם בחיים. רונית כהן (צילום: פרטי)
חוויות של פעם בחיים. רונית כהן (צילום: פרטי)

 

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות נתניה" ובמהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות