fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיירברג: ״עשית מעשה נורא, אתה צריך לשלם את המחיר"

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר קראה, היום (יום א') לחשוד בדריסת שלוש הנשים מנתניה, שושן ברבי להסגיר את עצמו למשטרה בהקדם. נמשכים החיפושים אחר החשוד
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג- איכר
משתתפים בצער המשפחות. מרים פיירברג- איכר (צילום: יח"צ)

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר קראה, היום (יום א')  לחשוד בדריסת שלוש הנשים מנתניה, שושן ברבי להסגיר את עצמו למשטרה בהקדם, והוסיפה: ״עשית מעשה נורא, אתה צריך לשלם את המחיר". עוד אמרה "אני בטוחה שמשטרת ישראל תתפוס את החשוד ומערכת המשפט תמצה איתו את הדין במלוא החומרה. ליבי מלא כאב עם משפחות ההרוגות״.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג- איכר
משתתפים בצער המשפחות. מרים פיירברג- איכר (צילום: יח"צ)

בתאונת פגע וברח שהתרחשה בנתניה בערב שישי נהרגו  שלוש בנות משפחה אחת, שחצו יחדיו את מעבר החצייה בשדרות בן צבי בעיר. ההרוגות: סבטלנה יגודייב בת 56, ביתה, שושנה יגודייב, בת 25 ודודתה, אלכסנדרה רובינב בת 66.  חשוד אחר יוחאי קליגסמן הסגיר את עצמו למשטרה באותו הערב.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה וכל עם ישראל משתתפים בצערן של המשפחות שיקירותיהן נהרגו בתאונה המחרידה ומקווים כי המשטרה תשים ידה על הנהג הדורס ותמצה איתו את הדין במלוא החומרה.

 משטרת ישראל ממשיכה בחיפושים אחר ברבי, אשר על פי החשד היה מעורב לכאורה בתאונת הדרכים הקטלנית , פגע וברח בשדרות בן צבי. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה או לתחנת המשטרה בנתניה בטלפון 09-8864444.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות