fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשור לאסון מעבורת החלל: רונה רמון ביקרה בבית הספר

רונה רמון
רונה רמון (צילום: עצמי)

תלמידי המצוינות המדעית של בית הספר התיכון שפירא מציגים שבעה פרויקטים בכנס החלל הבינלאומי ע"ש אילן רמון שמתקיים בימים אלה במלאות עשור לאסון המעבורת. התלמידים אף נפגשו עם רעייתו של אילן רונה רמון. התחרות מאורגנת על ידי משרד המדע והטכנולוגיה, סוכנות החלל הישראלי ומכון פישר לחקר אסטרטגי אויר וחלל.

יש לציין כי זו השנה השלישית ברציפות, שבה מגיעים תלמידי בית הספר התיכון הממ"ד שפירא לשלבים מתקדמים בתחרות המדענים הצעירים, אחת התחרויות היוקרתיות ביותר בארץ המיועדת לתלמידים מצטיינים בחינוך העל יסודי בארץ. בפעמים הקודמות זכו תלמידי שפירא בציונים לשבח ובשנה שעברה אף זכו במקום השני. כאמור השנה הגדילו לעשות, כאשר שבעה פרויקטים מדעיים עברו את שלבי הבחינה הראשוניים.

מנכ"ל שפירא שלום עזרן: "הדבר מעיד על עשיית עומק בבית הספר. כמובן שיש חשיבות לעובדה שפרויקט אחד מצליח להגיע לשלב זה, אבל מספר הפרויקטים מעיד יותר מכל על תרבות עבודה מושרשת, הן של התלמידים והן של צוות המורים והמנחים".

תלמידי שפירא עם רונה רמון (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות