fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על שם מי צריך להיקרא האיצטדיון העירוני החדש?

שפיגלר ומרים (צילום: רן אליהו)
שפיגלר ומרים (צילום: רן אליהו)

הצהובים ותושבי נתניה המתינו לאירוע ההיסטורי: פתיחת איצטדיון הכדורגל המושקע ואחד המתקדמים בעולם. זה קרה במפגש בין הצהובים של מכבי נתניה לבין האדומים של הפועל תל אביב ששיחקו באחד המתקנים המתקדמים ביותר בעולם. איצטדיון נתניה משתרע על שטח של כ-60 דונם, כאשר כ-6,000 מ"ר מיועדים למסחר ותעסוקה. בשלב הראשון הוא יכלול כ-13,610 מקומות ישיבה, ובשלב סופי יהיו בו 24 אלף מושבים. כמו כן הוא כולל כ-17 תאי צפייה מושקעים ומהודרים ו-17 מזנונים.

יעקב הוזיאס
העירייה תחליט. יעקב הוזיאס (צילום: רן אליהו)

בשבוע שלפני טקס חנוכת האיצטדיון ניכרה התרגשות גדולה ברחבי העיר. באחד הימים סיירה ראש העירייה מרים פיירברג-איכר על כר הדשא ופגשה את שחקן העבר האגדי של מכבי נתניה מוטל'ה שפיגלר, המשמש נשיא הכבוד של הקבוצה. שפיגלר הסיר את כובעו לכבודה, הזמין אותה לבחון מקרוב את הדשא המרשים של המגרש ואמר: "כמו באנגליה, המלכה הולכת תמיד לפני דיוויד בקהאם".

על שם מי צריך להיקרא האיצטדיון העירוני החדש?

שפיגלר ומרים (צילום: רן אליהו)
שפיגלר ומרים (צילום: רן אליהו)

 עו"ד יעקב הוזיאס- חלוץ במכבי נתניה בשנים 
1950-1962 וחבר הנהלת האגודה לשעבר: "זהו איצטדיון עירוני והעירייה תעשה מה שמתאים לה ותחליט על שמו בדיוק כפי שהיא מחליטה לקרוא רחוב או כיכר. אלא שעליה להנציח באיזה שהיא צורה את המייסדים, ההנהלה והשחקנים שהלכו לעולמם. זכותה של העירייה להחליט אם להנציח מישהו או למכור את השם תמורת כסף".

אוהד מכבי נתניה עו"ד יעקב קורן:  "העירייה השקיעה ובמצבה היום היא חייבת לגייס ספונסר וזאת למרות שאני לא אוהב את זה. היום ככה זה עובד. ראי 'נוקיה'".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות