fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו רק מחכים שהלקוחות יחזרו

עבודות השיפוץ במדרחוב תל- חי בנתניה, הסתיימו השבוע לאחר חצי שנה והעניקו לו מראה יוקרתי. בעלי העסקים מביעים תקווה שהלקוחות שאיבדו בתקופה האחרונה, ישובו במהרה.
ויקי מסיקה
ויקי מסיקה (צילום: רותי ברמן)

זה לקח חצי שנה, אבל סוף כל סוף מדרחוב תל-חי בנתניה עבר מהפך. עבודות השיפוץ במדרחוב הסתיימו השבוע והמקום נראה כמו אתר מהסרטים.
עיריית נתניה, השקיעה בהצבת תאורה חדשנית שבוקעת מהמדרכות ובריצוף יוקרתי. גם בעלי עסקים השקיעו בשדרוג העסקים הפרטיים, ביניהם "קפה ויקולד".

ויקי מסיקה
"השקעתי הרבה כסף". ויקי מסיקה (צילום: רותי ברמן)

הבעלים של בית הקפה ויקי מסיקה: "הרחוב עבר מהפך. הוא מודרני, מסודר ונקי ומרשים הן ביום והן בלילה, במיוחד בגלל תאורת הלד הצבעונית. אני מאמין שהלקוחות שאיבדנו בחצי השנה האחרונה ישובו במהרה. בינתיים לא מרגישים שינוי אבל אני מאמין שהוא בדרך.

"השיפוץ של העירייה גרם לבעלי העסקים ברחוב הקטן לעשות שינוי בחלון הראווה שלהם או בכניסה. אני למשל השקעתי הרבה כסף בשדרוג בית הקפה שלי. הסטנדרטים ברחוב עלו ויש להתאים את המסעדות והעסקים לתשתית הציבורית המפותחת והמודרנית.
"כולם נרתמו וכל אחד עשה לעצמו דבר שתורם לכולם ולעיר בכלל. בכניסה למדרחוב מרחוב הרצל יש תחושה של מתחם אירועים. התיירים כבר הגיעו ועכשיו אנחנו מחכים ללקוחות שלנו שיחזרו".

מדרחוב תל חי בלילה
מדרחוב תל חי בלילה (צילום: ויקי מסיקה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות