fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עידן החושך

לא להאמין: בעל דירה סירב להשכיר את ביתו לזוג הומואים בגלל שהשכנים איימו
"ארץ חשוכה". שיכון ותיקים (צילום: רותי ברמן )

"רצינו בית קטן עם גינה ולגדל כלב וקצת פרטיות. נדהמנו שבעל הבית החליט לא להשכיר את הדירה להומואים כי השכנים החרדים איימו שאם נגור שם הם 'ישרפו אותנו עם הבית'", כך טוען תושב נתניה שניסה לשדרג את מקום מגוריו יחד עם בן זוגו ולעבור לשיכון ותיקים, אולם נתקל בסירוב על רקע הומופובי.

"הם נחמדים ובשמחה הייתי משכיר להם. אבל לאחר מה שעברתי אני לא יכול", כך טוען בעל הדירה, "לפני חצי שנה השכרתי את הבית לזוג בחורים נחמדים וישרים שהתנהגו למופת ותוך שבוע שרפו להם את שתי המכוניות, ניסו לשרוף את הבית ואיימו על חיי. הבית נמצא מרחק מטרים ספורים מבית כנסת ורק כביש צר מפריד ביניהם. זו שכונה שהופכת יותר ויותר דתית, מישהו הפיץ שמועה והסית ואני קיבלתי איומים ברצח. המשטרה נכנסה לתמונה ועצרה חשודים. אני לא יכול לעשות לעצמי את זה. אני לא גר כאן וכל לילה הייתי צריך להגיע לכאן. אני לא יכול להילחם נגדם. עדיין לא תפסו את אלה שאיימו עלי ברצח. אני רואה עם מי יש לי עסק ואדם חכם לא עושה אותה טעות פעמיים. אנחנו חיים בארץ חשוכה".

"ארץ חשוכה". שיכון ותיקים (צילום: רותי ברמן )

"בתור אחת שמגיעה מבית דתי גידלו וחינכו אותי שדרך ארץ קודמת לתורה", אומרת אחת השכנות, "אין פה שום הכללה לכל תושבי ותיקים או לכלל הדתיים המתגוררים שם באזור, אבל זו עדיין לא צורה להתנהג, בטח לא במדינה כמו שלנו שכל כך הרבה שונאים אותנו ובנוסף יש שנאת אחים".

הקיצונים ניצחו ובסופו של דבר בני הזוג החליטו לוותר על הבית ושכרו דירה במרכז העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות