fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: שלושה עובדים חטפו את המנהל

סיבת החטיפה: אי תשלום משכורות בזמן
תחנת משטרת נתניה

המשטרה תבקש היום (שני) מבית משפט השלום בנתניה להאריך את מעצרם של שלושה חשודים מתל אביב 62, בת ים 41 ועזה 34 לאחר שחטפו את חברם לעבודה לאחר שזה לא שילם להם משכורות בסכום של 40 אלף שקלים.

תושב נתניה, 24 נחטף אתמול על ידי חבריו, הוכנס לרכב אטום ונלקח לדירת מסתור בתל אביב. עבור שחרורו דרשו החוטפים כופר של עשרות אלפי שקלים. החטוף הצליח להחביא על גופו טלפון נייד והתקשר למשטרה שהצליחה לאתר את הדירה, לשחררו ולעצור את החוטפים. סיבת החטיפה: אי תשלום משכורות בזמן.

אתמול בשעות הצהריים יצא הצעיר מביתו בנתניה למקום עבודתו שם נפגש עם שלושה מחבריו לעבודה. אלה תפסו אותו והכניסו אותו לתוך ארגז אטום הנמצא על גבי טנדר. כעבור כחצי שעה של נסיעה הגיע הרכב והצעיר הוכנס לדירת מסתור בתל אביב שם טענו החוטפים שמאחר והוא זה שמספק להם את העבודה הוא חייב להם משכורות בסכום כולל של 40 אלף שקלים ועד שלא ישלם לא ישוחרר.

החוטפים יצרו קשר עם חברתו של הנחטף אף היא תושבת נתניה והסבירו לה בקצרה מה עלה בגורלו של בן זוגה. הצעירה המבוהלת מיהרה להתקשר לתחנת המשטרה בנתניה. הצעיר החטוף שהצליח להחביא באחת הגרביים את הטלפון הנייד שלו מיהר להתקשר למוקד 100 של המשטרה אך לא ידע להסביר היכן הוא נמצא.

בינתיים מיהרו ביחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת המשטרה בנתניה בפיקודו של רפ"ק רונן נגר לבצע מספר פעולות שהביאו לאיתור האזור בו נמצא החטוף. בשיתוף פעולה בין תחנת נתניה ותחנת לוינסקי בתל אביב אותרה הדירה.

בהגיעם למקום הבחינו השוטרים בחצר הבית באחד החשודים, עצרו אותו ונכנסו לדירה שם פגשו בשני חשודים נוספים ובחטוף המבולבל כשהוא בריא ושלם. השלושה הועברו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה בנתניה בסיומה נעצרו והם יובאו הבוקר לבית המשפט שלום בנתניה הארכת מעצר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות