fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: מואשם בהחזקת סכין ותקיפת בני מיעוטים

כתב אישום הוגש היום,שני, לבית משפט השלום בנתניה כנגד רונן צור בגין עבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש. צור מואשם כי התקיף אשה ערביה כשהכה בראשה וצעק "זו המדינה שלנו, איני רוצה ערבים"
סכין אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פאתרמדיה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה ביום שני לבית המשפט השלום בנתניה כתב אישום נגד רונן צור, 47, בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש מתוך מניע גזענות או עוינות כלפי ציבור והחזקת סכין.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טלי קרת, הבחין צור בשבוע שעבר במתלוננות אשר ישבו ברכבן בחוף סירונית בנתניה והמתינו לבן משפחתן, כשהן לבושות בלבוש מסורתי הכולל כיסוי ראש. צור ניגש אליהן, קרא להן לעזוב את המקום, פתח את דלת הרכב והחל להכותן, וזאת בשל מוצאן הערבי. המתלוננות ניסו להתניע את הרכב ולנסוע מהמקום, אולם צור נאבק עמן וחטף את מפתח הרכב. בהמשך אחז במקל מטאטא שהיה במקום ובאמצעותו הכה את אחת המתלוננות בראשה, כשהיא עדיין יושבת ברכב, וגרם לה לחבלה.

תקיפה בסכין (צילום אילוסטרציה: פאתרמדיה)
תקיפה בסכין (צילום אילוסטרציה: פאתרמדיה)

למקום הגיע בן משפחתן וביקש לעזור למתלוננות. צור קרא לו כי "אינו רוצה ערבים" וכי "זו המדינה שלנו" והחל להכותו בראשו באמצעות מקל המטאטא. כתוצאה ממכותיו, נגרמו לשלושה חבלות וכן נגרם נזק לרכבן של המתלוננות. בזמן האירוע נשא הנאשם במכנסיו סכין שלא למטרה כשרה ולאחר מכן ברח מהמקום.

צור מואשם בתקיפה מתוך מניע גזענות או עוינות כלפי ציבור, תקיפה הגורמת חבלה של ממש מתוך מניע גזענות או עוינות כלפי ציבור והחזקת סכין. קיימת אפשרות לפיה יתבקש בית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל, אם יורשע בתיק זה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות