fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה חגגה 60 שנה לחברה להגנת הטבע

במסגרת האירוע הוענקה לראש עיריית נתניה תעודת הוקרה על אחריות ודאגה לשמירה על ערכי הטבע, לצד פיתוח עירוני
מרים פיירברג-איכר עם תעודת ההוקרה (צילום: רן אליהו)

בסוף השבוע שעבר התקיים כנס המחזורים המרכזי של החברה להגנת הטבע בפארק אדם החורף בנתניה, במלאות 60 שנה להיווסדו של הארגון.

אלפי אנשים נכחו באירוע, בניהם השר להגנת הסביבה עמיר פרץ, שר התיירות עוזי לנדאו, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג- איכר, חברי כנסת, אורחים ועובדי החברה להגנת הטבע מהעבר ומהווה.

במסגרת האירוע הוענקה לראש עיריית נתניה תעודת הוקרה על אחריות ודאגה לשמירה על ערכי הטבע, לצד פיתוח עירוני.

בין האורחים היה גם ממייסדי החברה להגנת הטבע, עזריה אלון, שהחלה את פעילותה בנובמבר 1953. את האירוע הנחתה לילך סונין והוא כלל סרטונים על גבי מסך ענק, מפגשי עובדים מהיחידות השונות של החברה להגנת הטבע, העלאת זיכרונות וחוויות, ברכות ומופע של הזמר דני רובס.

החברה להגנת הטבע פועלת לשמירת ערכי הטבע והנוף בישראל, להכרת וידיעת הארץ ולחיזוק הקשר שבין הציבור לצומח ולחי, במגוון רחב של כלים, בהם חינוך, ניהול והובלה של מאבקים סביבתיים, פעילות מול מקבלי ההחלטות, פעילות משפטית, פעילות במוסדות תכנון, הסברה, טיילות ועוד.

במהלך שישה עשורים של פעילות, קיבלה החברה להגנת הטבע הכרה בינלאומית, זכתה בשורה של פרסים ורשמה הישגים סביבתיים רבים, שבזכותם ניצלו חבלי ארץ ושטחים פתוחים בכל רחבי המדינה, נמנעה פגיעה בערכי טבע ונוף ייחודיים ונותרו לציבור אתרי פנאי, טיול ונופש, נגישים ופתוחים.

מרים פיירברג-איכר עם תעודת ההוקרה (צילום: רן אליהו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות