fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקום ראשון לפרויקט הגג של המרכז לצעירים בנתניה

האיגוד הישראלי לאיכות צילום עצמי
האיגוד הישראלי לאיכות צילום עצמי

בתחרות הבינלאומית לאיכות וחדשנות מטעם האיגוד הישראלי לאיכות ומשרד המדע והטכנולוגיה, עלה פרויקט מרכז הצעירים "הגג" להתמודד מול 13 מדינות מרחבי העולם על פרס החדשנות העולמי. עיריית נתניה נבחרה למקום הראשון מתוך עשרות ארגונים, חברות עסקיות ורשויות מקומיות שהגישו מועמדותן לתחרות. התחרות העולמית תתקיים בחודש פברואר בספרד.

האיגוד הישראלי לאיכות צילום עצמי
האיגוד הישראלי לאיכות צילום עצמי

פרויקט הגג שהדהים את שופטי התחרות הוא בניהולה של מריתו קבדה, ממוקם בליבה של העיר ומאגד בתוכו פעילות מקיפה לצרכי הצעירים. במרכז מתחמים חדשניים כמו "הקפסולה" לעידוד יזמות עסקית וחברתית, פיתוח אישי בתחומי ההשכלה, התעסוקה, פיתוח קריירה, מעורבות ועוד. לדברי מנהלת המרכז מריטו קבדה המרכז הוקם כדי לקדם פעילויות למען צעירים בנתניה. "וככזה הוא מעניק שירותים לצעירים בגילאי 18-35 ומלווה את צעירי העיר החל משלב השחרור מצה"ל ואילך. במבנה המיוחד שהקימה העירייה, מרחבי למידה, קמפוס ובו קורסים, הרצאות וסדנאות בנושאים חברתיים, מקצועיים, קהילתיים, שירותי ייעוץ (לחיילים משוחררים, לפיתוח קריירה, להשכלה גבוהה), וכמובן – הפקת אירועים ייעודיים לצעירי העיר, מסיבות רחוב ססגוניות, ירידי לימודים, מלגות ותעסוקה, כנסים חברתיים, פסטיבלים, הרצאות על הבר ועוד".

מה זה "הקפסולה" ?

קבדה: "הקפסולה היא יחידת היזמות שהוקמה מתוך הבנה כי תחום היזמות מהווה הזדמנות לצעירים אשר רבים מהם מגדירים עצמם כיזמים העובדים במרחבים משותפים.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, ציינה כי "הצעירים שלנו הם דור העתיד. במיוחד עבורם הקמנו את מרכז הצעירים "הגג" – מתחם שוקק עם אנרגיות נהדרות ורוח רעננה המאגד בתוכו כל מה שצריך להתפתחות אישית ומקצועית, בתחומי היזמות, ההשכלה האישית והמעורבות הקהילתית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות