fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקום ראשון בליגה

גרינטופס נתניה ניצחה במשחק מותח את הפועל ירושלים 77:74 והשלימה פתיחת עונה חלומית עם שלושה ניצחונות
קבוצה מלוכדת גרינטופס נתניה
קבוצה מלוכדת גרינטופס נתניה (צילום: דניאל סטראבורבדיס)

ספק גדול האם מאמן גרינטופס דני פרנקו ישמח לאחר שיקבל את סדר המשחקים בפתיחת העונה. מפגשים מול הפיינליסטית מאשדוד, הרצליה החזקה והפועל ירושלים לא היו אמורים להיות קלים עבור "הצהובים-שחורים" מנתניה, אבל נראה כי השנה משהו טוב קורה בעיר היהלומים.

במשחק אמש (שני) מול הפועל ירושלים  בקוספל בישורון, ניצחה נתניה את ירושלים, 77:74.  השחקנים של פרנקו ששלטו במשחק מהדקה הראשונה והובילו לאורך רב שלבי המשחק בפער דו ספרתי. משחק מצוין של דרון וושינגטון שהראה שיש לו המון כדורסל ואתלטיות יחד עם נקודות בטוחות של קילינגסוורת' ובראדלי, שמרו את נתניה חזק במשחק. ברבע האחרון הצליחה ירושלים לחזור עד כדי שוויון. מהפך? לא השנה.

קילינגסוורת מטביע את ירושלים
קילינגסוורת מטביע את ירושלים (צילום: דניאל סטראבורבדיס)

הנתנייתים הראו המון אופי. אייל שולמן עם שלשה גדולה ובעיקר יהוא אורלנד עם ארבע שלשות כולל שתיים במאני החזירו את היתרון לנתניה, ואי אפשר בלי מילה טובה לאלירן גואטה שקיבל אשראי מדני פרנקו וגמל ב- 19 דקות של לחימה והגנה פנטסטית. הליגה הישראלית העונה שוויונית וגרינטופס, במידה ותמשיך לשחק באותה חדוות משחק ועם אותה המוטיבציה, יכולה לעשות עונה פנטסטית שתיזכר עוד שנים.

קלעו: קיליגסוורת'; 20 נקודות, וושינגטון; 19, בראדלי; 15, אורלנד;14. במחזור הקרוב תצא נתניה למשחק חוץ באשקלון, משחק אותו היא חייבת לפחות לפי פתיחת העונה המצוינת לנצח.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות