fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממש לא קטסטרוף

מנכ"לית העמותה לעידוד תיירות, אולגה לוריא, אומרת כי נתניה עוברת בשנים האחרונות מטמורפוזה תיירותית. לצד בתי המלון הקטנים, הוקמו בתי מלון יוקרתיים שאמורים למשוך לעיר תיירות עשירה. "יש התעניינות בעולם בנתניה ולא רק בגלל הים, אלא בזכות השקעה בנושא"
בסתיו הקרוב. Medi Terre צילום: רותי ברמן
בסתיו הקרוב. Medi Terre צילום: רותי ברמן

 

מעיר תיירות עם בתי מלון קטנים עברה נתניה בשנים האחרונות מהפך תיירותי כשנוספו לה בתי מלון יוקרתיים ברמה של חמישה כוכבים: מלון רמדה ואיילנד בשדרות בן עמי המושכים אליהם תיירות עשירה מארה"ב וסין ואנשי עסקים, מלון ליאונרדו במרכז העיר ומלון ווסט לגון ריזורט היוקרתי בשכונת נוף טיילת הכולל 273 סוויטות וחדרים עם מרפסות המשקיפות אל הים. יש גם מה לצפות במלון הבוטיק Medi Terre בשדרות ניצה שיחל לפעול בסתיו הקרוב. המלון כולל 60 חדרים שעוצבו על ידי מומחים אמריקאים מובילים (HBI) בשיתוף עם מומחים ישראליים בתחומי אדריכלות ועיצוב פנים.

רפי אניש, מנהל מלון שלמה המלך בטיילת הצפונית, לא איש בשורות בכל הנוגע למלונות הקטנים. "רוב התיירים הצרפתיים נופשים בדירות הפרטיות שלהם, מעט הולכים לבתי מלון. לדעתי יש ירידה דרסטית בתפוסת החדרים בבתי המלון במרכז העיר. עד עכשיו היו לנו תיירים שהגיעו למכביה ולאליפות השחייה. אני צופה קיץ לא קל ושינוי רק לקראת ראש השנה. ביולי אוגוסט אנחנו ריקים ולא בגלל שאנחנו לא עושים שיווק. התחרות וההוצאות הגדולות החלות עלינו בגלל הרגולציה מאלצות אותנו להעלות מחירים. בתי המלון החדשים הם יוקרתיים והרשתות המפעילות אותם יביאו תיירות מתאימה".

בסתיו הקרוב. Medi Terre צילום: רותי ברמן
בסתיו הקרוב. Medi Terre
צילום: רותי ברמן

בסך הכל פועלים בנתניה כ-2000 חדרי מלון, כ-400 מהם נוספו בשנתיים האחרונות: ווסט לגון עם 272 חדרים, מדי טרה 20 חדרי בוטיק, מגדל דוד 75 חדרים ולאונרדו 152 חדרים.

לדברי מנכ"לית העמותה לעידוד תיירות, אולגה לוריא, העיר עוברת מטמורפוזה תיירותית הודות למדיניות של ראשת העירייה הכוללת השקעות עירוניות בתשתיות ואירועי תרבות וספורט בינלאומיים. יש התעניינות בעולם בנתניה כעיר תיירות ולא רק בגלל הים, אלא בזכות חשיבה, מאמץ והשקעה בנושא. מנתוני התאחדות בתי המלון לחודשים ינואר עד מאי עולה כי חל גידול של 33 אחוז  בתיירות הנכנסת לעיר. זהו נתון מדהים ולא בכדי נתניה נחשבת לריביירה של ישראל".

מי הם התיירים שמגיעים לנתניה?

"צליינים מארה"ב שבוחרים בנתניה לטיולי כוכב בכל הארץ, סינים, צרפתים ורוסים. המטרה שלנו היא לא רק להביא את התייר לנתניה אלא גם לגרום לו לחזור אליה ולהביא את חבריו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות