fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכת פריצות לרכבים ברמת פולג

רק בשבוע האחרון אירעו שלושה מקרים של תושבים שיצאו רק מהרכב, וכשחזרו גילו שהשמשה נופצה ומהרכב נגנבו טלפונים ותיקים.. המשטרה: "הוחלט לתגבר את האזור בכוחות משטרה גלויים וסמויים"
המכונית הפרוצה (צילום: עצמי)
המכונית הפרוצה (צילום: עצמי)

גל של פריצות לרכבים ברמת פולג. לפני כשבוע נפרץ רכב ברחוב מעפילי אגוז. חלון הרכב נופץ ומהרכב נגנבו תיק מחשב וטלפון נייד. ביום שישי פרצו לתושבת האזור את המכונית בעת שיצאה ממנה לקחת את נכדתה מגן הילדים. הפורץ ניפץ את שמשת המכונית, גנב פלאפון וכמה פריטים שהיו ברכב. אחרי יומיים נפרץ רכב נוסף בסמוך למגרש הכדורגל של בית הספר רימלט. לטענת תושבים מדובר בצעירים הרכובים על אופנוע, וחלקם טוענים כי אפילו ראו אותם בורחים.

דורין גלילי הילדסהיימר: "המצב בשכונה הפך להיות מפחיד. נכנסים לגן, יוצאים ומגלים שמשה מנופצת לרסיסים. לנערים היום אין פחד. זה קורה לאור יום, בצהרי יום שישי מסתובבים בריונים ועושים מה שבא להם. ואם בדיוק הינו באים? אולי היו גם תוקפים אותנו. בחודש האחרון שומעים על לא מעט מקרי פריצה בשכונה ויש לשם לכך סוף".

ויקטור בר, חבר ועד השכונה, מוסיף: "כמות הפריצות בזמן האחרון מוגזמת. יש גנבים שפועלים בשכונה והמשטרה צריכה לתפוס אותם. צריך לפעול ולא להסתפק במתן הנחיות לגבי השארת חפצים באוטו. ואם מישהו רואה את הפושעים שוב, תצלמו ותפרסמו כאן כדי שאפשר יהיה לאתר אותם דרך מספר הרישוי של הקטנוע. כמו כן צריך לקדם את נושא המצלמות בשכונה. זאת הדרך הכי טובה לתפוס את הגנבים שפועלים עכשיו ואת אלה שיפעלו בעתיד".

המכונית הפרוצה (צילום: עצמי)
המכונית הפרוצה (צילום: עצמי)

בעקבות המצב, התושבים העלו רעיונות על סגירת השכונה, על מצלמות בפריסה רחבה ועל הגברת ניידות הסיור גם בשעות היום. "לא חייבים את כולם בבת אחת. אפשר להתחיל דבר שירתיע כך אני מקווה אומר תושב אחר שפרצו לביתו כמה פעמים", אומר אחד התושבים.

תושב אחר מציע: "תתלוננו במשטרה, כן זה מעיק, זה מבזבז זמן, לעיתים מתסכל ורוב הזמן גורם לתחושה שזה בכלל לא יעזור, אבל אם לא מתלוננים, לא ניתן לקבוע דפוס התנהגות, אזורי עבודה, לפעמים מספיק הצלבה של שני פרטים כמו תיאור או זמן הפריצה ומפצחים תיק, מניסיון. ודבר שני, תפסיקו להסתגר בדל"ת אמותיכם, אתם בדרך להאכיל את הילד בלילה? לכסות אותו? לקחת כוס מים? תעיפו מבט מהחלון, אם משהו לא נראה לכם, לא מסתדר, מדליק נורה, תתקשרו 100".

יצוין כי מפעם לפעם המשטרה תופסת פורצי רכב. ביום חמישי הגיעו בלשים מתחנת המשטרה בנתניה לאחד הבתים בעיר, על פי החשד בדירה מתגורר צעיר בן 28 שברשותו מכשיר טלפון שנגנב מספר שבועות קודם לכן מרכב שחנה באחד החניונים באזור התעשייה החדש בעיר. בחיפוש שנערך בבית אותר מכשיר הטלפון וכן רכוש נוסף שנגנב מהרכב שנפרץ. החשוד עוכב לחקירה בתחנה בסיומה נעצר.

ממשטרת נתניה נמסר בתגובה: "בעקבות הערכת מצב שקיים סגל הפיקוד בתחנת המשטרה בנתניה הוחלט לתגבר את האזור בכוחות משטרה גלויים וסמויים. כמו כן תוגברו סיורי הניידות באזור והכל למען איכות ורמת חייהם של התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות