fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה פירקה 1:5 את הפועל ראשון לציון

ניצחון מוחץ לנתניה שממשיכה להוליך בבטחה את טבלת הליגה הלאומית, ומתקדמת בצעדי ענק לקראת החזרה לליגת העל
עומר צלישר (צילום: שלומי גבאי)
עומר צלישר (צילום: שלומי גבאי)

"לא סתם נלחמנו עליו וחיכינו לו כל כך הרבה זמן" כך אמרו השבוע במכבי נתניה על החלוץ הניגרי לארי קאיודה שכבש שלושער בניצחון החוץ הגדול של הקבוצה על הפועל ראשון לציון בתוצאה 1:5.

קאיודה, שותף בארבעה משחקי הקבוצה וכבר כבש ארבעה שערים. "מדובר בחלוץ מוכשר שבקצב כזה כבר בקרוב יעבור לאחת הליגות הטובות באירופה" אמרו בנתניה.

קאיודה הגיעה לקבוצה לפני חודשיים ובמשך שבועיים חיכו בנתניה לשחרור הבינלאומי של השחקן. בנוסף אליו, שיבחו השבוע את כל שחקני הקבוצה על תצוגה נהדרת של במיוחד במחצית השנייה. "כך רצינו לראות את ההתקפה של הקבוצה העונה" אמרו האוהדים שהגיעו למשחק בראשון לציון.

היהלומים פתחו בטירוף וכבר בדקה החמישית אולארו קאיודה נתן את האות לתחילת החגיגה, כאשר נגח את הראשון לרשת של הכתומים. תשע דקות לאחר מכן, קאיודה כבש את השני של לאחר שהשתלט על כדור ארוך, חלף על פני שוער ראשון לציון, וגלגל פנימה את השני. על סף סיום המחצית הראשונה, ראשון הצליחה לצמק את התוצאה 1:2.

בדקה ה-55 חזרה נתניה ליתרון כפול: הגבהה מדויקת של ערן לוי מצאה את הראש של ניר אברג'יל שנגח פנימה, וקבע 1:3 עבור הקבוצה של המאמן יוסי מזרחי. חמש דקות לאחר מכן, נתניה המשיכה לנצל את המומנטום שלה. ערן לוי בעט מ-20 מטרים, כאשר בסופו של דבר קאיודה השתלט על הכדור, ומקרוב השלים שלושער אישי והעלה את נתניה ליתרון 1:4. בדקה ה-64 חגיגת השערים הושלמה עם שער של ערן לוי מהנקודה הלבנה, אשר קבע את תוצאת הסיום 1:5.

ניצחון מוחץ לנתניה שממשיכה להוליך בבטחה את טבלת הליגה הלאומית, ומתקדמת בצעדי ענק לקראת החזרה לליגת העל.

ההפתעה הנעימה של לפני המשחק, הייתה חזרתו של הקשר עומר צלישר, שהגיע למשחק לאחר ששוחרר במפתיע מהנבחרת האולימפית. כידוע הנבחרת שיחקה השבוע בשני משחקי מוקדמות אליפות אירופה מול נורבגיה ופורטוגל והמשחק האחרון נערך באותו יום של המשחק בין נתניה לראשון לציון. בנתניה הבינו כי צלישר אינו צפוי להיות בסגל הנבחרת וביקשו להביאו למשחק. מאמן הנבחרת מיכאל ניס נענה לבקשת הקבוצה והשחקן שיחק עם נתניה.

ראוי לציין, כי בדרך כלל אין אפשרות לשחרר שחקן נבחרת ישראל כאשר זאת נמצאת במסגרת רשמית.

מי שנעדר מסגל נתניה השבוע, הוא הבלם עידו לוי, שסובל משבר מאמץ בכף הרגל וצפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים. לוי חזר רק לאחרונה לשחק אחרי פציעה ארוכה בשרירי הבטן. בנתניה חששו לפני המשחק מול ראשון לציון מהיעדרו של לוי מכיוון שהבלם השני של הקבוצה ירין חסן היה במסגרת הנבחרת האולימפית של ישראל.

עומר צלישר (צילום: שלומי גבאי)
עומר צלישר (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות