fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי כאן החיה? תושב נתניה התעלל בגורת לברדור

במשך 8 שבועות התעלל תושב נתניה בכלבת הלברדור שלו, הוא חנק אותה, בעט בה, הרים אותה באוויר והטיח אותה על הרצפה. החשוד נעצר והסביר: כעסתי עליה
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

לפני כחודשיים קיבל תושב נתניה (27) גורת לברדור לבנה, שהייתה שייכת לאחד מילדי השכונה שלא יכול היה להמשיך ולטפל בה והחליט למסור אותה לאימוץ לאחד ממכריו בתקווה שיעניק לה בית חם. באותם רגעים לא ידע כי הכלבה תעבור מסכת התעללות קשה שכללה בין היתר בעיטות לבטן ולאגן, חניקות, זריקתה באוויר והטחתה לרצפה.

בסוף השבוע שעבר, בשעות הערב, הוזעקו שוטרי יחידת השיטור העירוני לשכונה ומצאו את הכלבה במצב קשה. הם ניסו לסייע אך לאחר שראו כי אינה יכולה לעמוד על רגליה הזמינו וטרינר שהעביר אותה לבית חולים לבעלי חיים, שם יוחלט האם להרדים אותה לאחר סדרת בדיקות. החשוד הובא להארכת מעצר.

מהחקירה עלה, כי לפני כ-8 שבועות פגש הצעיר במכולת השכונתית בילד שביקש למסור לו את הכלבה לאחר שלא היה באפשרותו להמשיך ולטפל בה. הכלבה נלקחה לביתה החדש ופגשה באכזריות וברוע.

הצעיר סיפר, כי מאז לקח את הכלבה, במשך 8 שבועות, בכל שבוע 4 פעמים הוא מתעלל בה. לא היה לו הסבר למעשיו אך הוא סיפר כי הוא סוטר לפניה, בועט בה באזור הבטן והאגן, מנסה לחנוק אותה בידיו ואף זורק אותה באוויר ומטיח אותה על הרצפה. הכלבה סבלה, יללה אך אף אחד לא שמע עד אתמול. במשטרה ציינו כי הם רואים בחומרה את המעשה.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות