fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מושלמים

בניגוד לבוגרים, במחלקת הנוער של מכבי נתניה ההישגים נערמים. מתחילת העונה כל קבוצות המחלקה ניצחו במשחקי הדרבי את מקבילותיהן מטוברוק
ניצחון רביעי. איילון ירושלמי צילום: רולנדי ברנשטיין
ניצחון רביעי. איילון ירושלמי (צילום: רולנדי ברנשטיין)

קבוצת נערים א' של מכבי נתניה הביסה בבית את בית"ר טוברוק בתוצאה 0:5. זהו ניצחונן השישי של קבוצות מכבי במשחקי הדרבי מול טוברוק מאז פתיחת העונה. המשחק נגמר מעט אחרי שהחל, שכן כבר בדקה ה-12 הובילה נתניה 0:3. בדקה השנייה העלה עבד ג'בארין את נתניה ליתרון 0:1, כעבור שש דקות בלבד חלילה אוסמה קבע 0:2 וכעבור ארבע דקות בלבד כבש עטאף מוסא את השלישי. מרגע זה ואיך נתניה שלטה במגרש. בדקה ה-23 הוסיף אוסמה את השני שלו ולקראת סוף המחצית קיבל שחקן טוברוק כרטיס אדום על פגיעה ללא כדור.

במחצית השנייה הורידה נתניה את הרגל מהגז, ולמרות זאת בדקה ה-74 כבש עבד ג'בארין שער נוסף וקבע את תוצאת המשחק. בסיום המשחק אמר מאמן הקבוצה יוסי טוויל: "אני גאה בשחקנים על המוכנות למשחק, המחויבות שלהם והרצון להשאיר את הנקודות בבית ועל העבודה הקשה שהשקיעו מהרגע הראשון של המשחק. חלומו של כל מאמן להגיע למשחק, ובטח בדרבי, ולראות את השחקנים שלו עושים בדיוק את מה שעבדו עליו במהלך השבוע".

קבוצת הנוער של מכבי נתניה בהדרכת תומר קשטן השיגה בשבת שעברה ניצחון רביעי ברציפות ועלתה למקום השישי. נתניה אירחה את הפועל ראשון לציון מהתחתית והובילה במחצית הראשונה 0:1 משער של איילון ירושלמי. במחצית השנייה הצליחו האורחים להשוות אולם בדקה ה-90 נשלח לרחבה החלוץ בני יונייב שמסר מסירת רוחב מצוינת לניר עזריה, וזה מקרוב כבש.

ניצחון רביעי. איילון ירושלמי צילום: רולנדי ברנשטיין
ניצחון רביעי. איילון ירושלמי (צילום: רולנדי ברנשטיין)

קבוצת נערים ב' שממוקמת במקום הראשון ניצחה בחוץ את מכבי הרצליה בתוצאה 1:3. שחקניו של חיים פינטו עלו ליתרון במחצית השנייה משער שכבש מייקל טל, הרצליה השוותה, אולם לקראת הסיום כבשו איתמר סוויסה ועידן שריקי וקבעו את תוצאת המשחק.

נערים ג' בהדרכת שימי ג'אן, שגם היא מדורגת במקום הראשון, אירחה את הפועל חדרה והביסה אותה 0:7. לנתניה כבשו: אחמד אמארה, מוחמד אמארה, ירין מסיקה (צמד) וסהר ברמי (שלושער).

קבוצת ילדים א' הביסה בחוץ את עלייה כפר סבא בתוצאה 1:5. אסף ויזמן (צמד) והראל פינגלה (שלושער) כבשו לנתניה. קבוצת ילדים ב' בהדרכת ציקי צפיר יצאה למשחק חוץ מול הפועל הרצליה וחזרה עם מלוא שלוש הנקודות לאחר שניצחה 1:4. לנתניה כבשו אמיר אבו פאני, יהונתן אוחיון ולירוי גבאי (צמד). ילדים ג' בהדרכת חיים פינטו, שמדורגת במקום השני, ניצחה 1:4 את מכבי חיפה נהלל. בשבת תתמודד מול הראשונה מכבי חיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות