fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוכרים בלבד

מכבי נתניה הכניסה לקופתה כ-2.2 מיליון שקלים לאחר מכירתו של עומרי בן הרוש למכבי תל אביב. עכשיו רוצים גם למכור את עידו לוי
עומרי בן הרוש
השער האחרון בקופסא. עומרי בן הרוש (צילום: ארכיון)
עומרי בן הרוש
השער האחרון בקופסא. עומרי בן הרוש (צילום: ארכיון)

עכשיו זה סופי. עומרי בן הרוש נמכר בסוף השבוע שעבר למכבי תל אביב תמורת כ-2.2 מיליון שקלים. בן הרוש, בן 23, גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה. באוגוסט 2009 ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת, כשנכנס כמחליף במשחק גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים. את שערו הראשון בקבוצה הבוגרת הבקיע ב~2010, בתיקו 3:3 נגד הפועל תל אביב, וסיים את העונה עם שני שערים ב~16 הופעות בכל המסגרות. בעונה שאחריה הפך בן הרוש לבורג מרכזי במכבי נתניה ורשם 35 הופעות בכל המסגרות, כולל שער בגביע הטוטו. בסוף עונה זו, שהייתה עונה מוצלחת מאוד מבחינתו, ב-2012 חידש בן הרוש את חוזהו לעוד שלוש שנים במכבי נתניה, עם שכר של 90 אלף דולר בעונה הראשונה ותוספת של 10,000 דולר בכל שנה נוספת.

בשבוע שעבר חתם על חוזה של שלוש שנים בתל אביב עם אופציה לעונה נוספת. בן הרוש שותף גם בנבחרת האולימפית של ישראל באליפות אירופה שנערכה בארץ בקיץ האחרון ונבחר אף לאחד השחקנים המצטיינים בטורניר. במועדון הנתנייתי היו רוצים למכור גם את הבלם עידו לוי. בני סכנין הביעה בו התעניינות, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. עוד שחקן שעתידו לא ברור הוא המגן טובראנו פינס, שלא מעוניין לשחק בלאומית ומועדון ספורט אשדוד הביע בו התעניינות.

הקשר בן בנימין והמגן אורי שטרית לא נמצאים בתוכניות של המאמן יוסי מזרחי. בנימין קיבל הצעה מהפועל רעננה ואילו שטרית מתאמן בנתניה עד שיקבל הצעה אטרקטיבית. איש העסקים יוסי מאור הביע התעניינות ברכישת חלק מהבעלות על מכבי נתניה. בחודש פברואר עיניינו מקורבים למועדון את מאור בכניסה כשותף, אך אז הוא סירב והביע רצון להיכנס להפועל חיפה. כעת החלו גישושים ראשונים בין מאור לאנשי נתניה, אך הנושא רחוק מסיכום שכן ראשי נתניה הבהירו שלא יהיו מוכנים למכור 30 אחוז בלבד כפי שמאור מעוניין.

איש העסקים ינסה לגייס משקיעים נוספים ובקרוב צפויה שיחה בין הצדדים. "יוסי גישש והביע רצון, אבל אם הוא באמת יהיה רציני הוא יצטרך להביא אנשי עסקים שיהיו מוכנים לרכוש את כל המועדון, או לכל הפחות חלק גדול ממנו". ברשימת אנשי עסקים נמצא גם עו"ד רועי דניאל ששימש בעבר דובר במכבי נתניה ובמכבי חיפה. מכבי נתניה ניצחה בשבוע שעבר במשחק אימון את הפועל באר שבע מליגת העל בתוצאה 1:2. לנתניה כבשו ערן לוי בבעיטה חופשית נהדרת ועידן שריקי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות