fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בהיסטוריה: בית"ר טוברוק מובילת הליגה לנוער

טוברוק ניצחה 1:3 את השכנה מכבי נתניה ועלתה לראשונה בתולדותיה לראשות טבלת הליגה. "יש לנו עוד עונה ארוכה ואנחנו צריכים לעשות את העבודה גם במחזורים הבאים", אמר מאמן הקבוצה רונן גבאי
מאמן טוברוק רונן גבאי (צילום: ג'קי כהן)
מאמן טוברוק רונן גבאי (צילום: ג'קי כהן)
 מאמן טוברוק רונן גבאי (צילום: ג'קי כהן)
מאמן טוברוק רונן גבאי (צילום: ג'קי כהן)

ניצחון גדול לקבוצת הנוער של בית"ר טוברוק, שגברה בשבת האחרונה בדרבי על מכבי נתניה 1:3 ולראשונה בהיסטוריה עלתה לראשות ליגת העל לנוער.

מעט נתונים משולבים בהיסטוריה: רק פעם אחת ב-10 השנים האחרונות הצליחה קבוצת הנוער של מכבי נתניה לנצח את בית"ר טוברוק, יתר המשחקים בין הצדדים הסתיימו בניצחון של טוברוק או בתיקו. נתון נוסף: רק פעם אחת ב-10 השנים האחרונות סיימה קבוצת הנוער של מכבי לפני זו של טוברוק.

על רקע הנתונים הללו, שתי הקבוצות נפגשו למשחק ליגה במגרש בשפירא. כבר מפתיחת המשחק ניכר היה כי טוברוק טובה ואיכותית יותר, לנוכח השליטה האבסולוטית במגרש. המשחק ששודר ישירות בערוץ הספורט הביא לא מעט צופים. "לא כוחות", "ליגה אחרת", "לא אותה רמה", היו הביטויים בפי הצופים וגם בפי שדרי ערוץ הספורט, שהדגישו פעם אחר פעם את פערי האיכויות בין הקבוצות, שבאו לידי ביטוי גם על המגרש.

בפתיחת המשחק הניעה טוברוק את הכדור והגיעה למספר מצבים שהוחמצו. לבסוף היה זה בלם טוברוק והנבחרת הצעירה של ישראל, איאד אבו עביד, שכבש מפנדל את היתרון של טוברוק. התקפה רדפה התקפה, וטוברוק כבשה את השני שלה, בנגיחה מצוינת של זיו מלסה, מבישול מצוין של אבו עביד. קשרי הקבוצה ראול גרשומוב וסתיו נסיקובסקי שלטו היטב במרכז המגרש והביאו לידי ביטוי את האיכויות של טוברוק, ובמחצית השנייה כבש אבו עביד את שערו השני במשחק. מכבי אמנם הצליחה לצמק בסיום, אבל זה לא פגע בחגיגות של טוברוק, ובכך שבעוד טוברוק צועדת בראש הטבלה, מכבי משתרכת מתחת לקו האדום ונמצאת בסכנה ממשית של ירידת ליגה.

המאמן רונן גבאי אמר בסיום המשחק: "אין ספק שזה היה משחק טוב שלנו. הרגשנו טוב לאורך כל המשחק והמשכנו בדרכנו – מאמץ בכל מחיר לשחק כדורגל התקפי ואטרקטיבי מרגל לרגל. זה תמיד כיף לנצח דרבי, אבל עוד שבוע הכל יישכח ואנחנו נמשיך הלאה. יש לנו עוד עונה ארוכה ואנחנו צריכים לעשות את העבודה גם במחזורים הבאים. יש לנו דרך ונמשיך בה".

קבוצת הנוער יכולה לזכות באליפות?
"אסור לשכוח שבית"ר טוברוק, בראש ובראשונה, הוא מועדון שמטרתו היא לגדל ולשווק שחקנים לרמות הגבוהות ביותר בכדורגל – קרי לליגת העל ולאירופה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות