fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למי שייך הכביש המסוכן הזה?

אף אחד לא לוקח אחריות על העיקול המסוכן ברחוב הגדוד העברי פינת עין התכלת בנתניה. כביש הנמצא בין שטח השיפוט של העירייה והמועצה האזורית עמק חפר. "כל בוקר לחצות את הכביש לבית ספר זה רולטה", מספרים דיירי המקום. רק לאחר פניית חדשות נתניה ואתר בלינקר, טופלה הבעיה
הגדוד העברי פינת עין התכלת (צילום: חיליק עמיר)
עיריית נתניה תטפל. הגדוד העברי פינת עין התכלת (צילום: חיליק עמיר)

תושבים המתגוררים ברחוב הגדוד העברי פינת עין התכלת התריעו השבוע כי העיקול בצומת מסוכן מאד ועלול להוביל תאונות.  הכביש נמצא בין שטח השיפוט של עיריית נתניה והמושב אביחיל בתחום השיפוט של המועצה האזורית עמק חפר ובסמוך לבית הספר נועם.
רבים טוענים כי אין שדה ראייה ברור, נהגים הנוסעים מכיוון אביחיל במהירות גבוהה, ואף פסי האטה נשחקו.  "זה הפך ממש לשטח הפקר מסוכן", כך טוענים בני משפחת שימחי, "תאונות רבות התרחשו בכביש הזה. לפני כחודשיים אופנוע החליק בעיקול כתוצאה מנסיעה מהירה בסיבוב. לפני כשנה נפצע קשה רוכב אופנוע במקום. למשפחות שגרות בצידי הרחוב יש ילדים קטנים אשר חוצים את הכביש לבית הספר. כל בוקר לחצות את הכביש לבית ספר זה רולטה. צריך לרוץ מהר כדי שהכביש יהיה פנוי אך המכוניות מפתיעות בין רגע. אנחנו בחרדות גדולות עם הילדים".

הגדוד העברי פינת עין התכלת (צילום: חיליק עמיר)
עיריית נתניה תטפל. הגדוד העברי פינת עין התכלת (צילום: חיליק עמיר)

בני משפחת שימחי פנו לעיריית נתניה אך קיבלו תשובה כי בעיות שדה הראייה מכיוון אביחיל, נמצאות באחריות המועצה המקומית עמק חפר וכי נשלחה אליהם פנייה בנושא.
ממועצת עמק חפר נמסר בתגובה: "בשלב זה נמצאת המועצה בתכנון שדרוג וטיפול בכביש, כולל מדרכה להולכי רגל, תאורה וריבוד. כל זה בקטע הכביש ששייך למועצה אזורית עמק חפר. קטע העיקול ליד בית הספר נועם לא נמצא בתחום שיפוט מועצה אזורית עמק חפר".

מעיריית נתניה נמסר: "בצומת הגדוד העברי-מוריה בוצעו בעבר הסדרי תנועה הכוללים פסי האטה. בהתאם לנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בצומת נרשמה תאונה אחת בלבד, בשנת 2012. נציין כי הטיפול של וועדת התנועה הינו אך ורק בתחום השטח המוניציפלי של נתניה, כאשר הגבול שלו עובר מזרחית לצומת, לפיכך הקטע המדובר הינו בתחום הישוב אביחיל. נציין כי גורמי העירייה המקצועיים הונחו לעמוד בקשר עם הגורמים המקצועיים במועצה האזורית עמק חפר- כדי להביא לפתרון".

לאחר פניית עיתון "חדשות נתניה" הושג הסדר בין הרשויות. עיריית נתניה תטפל בשינוי הסדרי התנועה במקום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות