fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום נגד צעיר מנתניה שהטריד קטינה ברשת

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז כנגד תושב נתניה, בן 20, בגין עבירות הטרדה מינית כלפי קטינה בת פחות מ-15, מעשה מגונה שלא בהסכמה חופשית בקטינה, אינוס בנסיבות מחמירות בעילה שלא בהסכמה חופשית כלפי קטינה, סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות.

על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ינאי גורני ואשר כולל ארבעה עשר אישומים. בין השנים 2012-2013 נוצר קשר בין הנאשם ובין קטינה בת 13.5, תושבת ארה"ב, באמצעות אפליקציות ותוכנות שונות לשיתוף תמונות ומסרים מיידיים. במסגרת שיחתם ביקש הנאשם מהמתלוננת שתשלח אליו תמונות עירום שלה, והיא נענתה לבקשתו בכך ששלחה לו את תמונתה בתחתונים וחזייה. המתלוננת והנאשם המשיכו לשוחח מעת לעת, ובשלב מסוים ביקש הנאשם מהמתלוננת לשלוח אליו עוד תמונות עירום, אך היא סירבה לבקשתו.
אז איים הנאשם על המתלוננת כי יפרסם באינטרנט את התמונה ששלחה לו אם לא תיענה לבקשתו, בשל כך  המתלוננת שלחה לו תמונה שלה בעירום. לאחר מכן המשיך הקשר בין הנאשם והמתלוננת ובמסגרת שיחותיהם, שבוצעו הן בטקסט והן בוידאו צ'אט, שוחח הנאשם עם המתלוננת על תכנים מיניים ודרש ממנה לבצע מעשים מיניים בעצמה, וכל זאת בעודו מאיים עליה כי אם לא תעשה כרצונו יפרסם את תמונות העירום שלה שברשותו באינטרנט. בשל איומיו של הנאשם, נענתה המתלוננת לדרישותיו וביצעה בעצמה את המעשים המיניים.
הנאשם צפה במעשים בזמן אמת בוידאו צ'אט, או דרך תמונות וסרטונים ששלחה לו המתלוננת לדרישתו, על מנת שיוכל להגיע לסיפוק. בין היתר, נהג הנאשם להלחיץ את המתלוננת להסכים לדרישותיו בכך שהחל לספור מאחד עד חמש, כאשר הבהיר למתלוננת כי אם לא תיענה לדרישותיו עד שיגיע בספירתו למספר 5, יפרסם את התמונות וסרטוני העירום שלה באינטרנט. במקרה אחד אף פרסם הנאשם ברשת הפייסבוק פוסט בו כתב שיפרסם תמונות של המתלוננת, ושלח למתלוננת קישור לפוסט זה, על מנת לגרום לה לבצע מעשים מיניים כדרישתו.

משנודע לנאשם כי עומדים לעצרו, מחק מן הטלפון הנייד שלו את התמונות המיניות של המתלוננת, וזאת בכוונה להכשיל את חקירת המשטרה.
החקירה נוהלה ע"י משטרת ישראל (יחידת הסייבר הארצית בלהב 433).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות