fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כשהולך, אז הולך

"יש הרגשה שמשהו טוב קורה השנה. דברים עובדים בשקט והסגל יציב ועמוק", אמרו במועדון אחרי הניצחון המרשים על מ.ס אשדוד והעובדה שהפכה לקבוצת ההתקפה השנייה בטיבה בליגת העל. רק שימשיכו ככה
"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)

שביעות רצון גדולה במכבי נתניה לאחר שהקבוצה הפכה לקבוצת ההתקפה השנייה בטיבה בליגת העל (אחרי בית"ר ירושלים). הוכחה נוספת לכך היא הניצחון המוחץ בשבת שעברה 0:3 על מועדון ספורט אשדוד, כשהמאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה זוכים למחמאות. "כל היום מתעסקים במי עומד על הקווים במחצית הראשונה ומי עומד במחצית השנייה, במקום להגיד שיש כאן צמד מאמנים מדהים", אמרו במועדון.

על הדשא כיכב שוב דיא סבע, שעלה לראש טבלת מלכות השערים עם שישה שערים והוסיף בישול. "אם מאמן הנבחרת אלישע לוי יתעלם מסבע לקראת המשחקים מול ליכטנשטיין וספרד, זה יהיה הזוי", ירו שחקני נתניה בסיום המשחק.

בלי אגו. דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)
בלי אגו. דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)

לקראת המחזור הבא מול מכבי פתח תקווה, ערן לוי יחזור לסגל. השוער דני עמוס סובב את הקרסול וייבדק, אבל לא נראה כי מדובר בפציעה רצינית והוא יזדקק למספר ימי מנוחה וטיפולים. המגן חגי גולדנברג, שפתח על חשבונו של ויקי כחלון, ימשיך לקבל את הקרדיט, כמו גם קובי מור, שהחליף את בן צעירי גם מול מכבי תל אביב ושומר על יכולת טובה. במועדון ציינו גם את עבודתם הטובה של מאמן הכושר יניב מדר ומאמן השוערים עופר בסון.

800 האוהדים שהגיעו למשחק באשדוד נשארו דקות ארוכות באצטדיון והריעו לשחקנים. "יש הרגשה שמשהו טוב קורה השנה. דברים עובדים בשקט והסגל יציב ועמוק", אמרו במועדון.

לאנדרו ריביירו לא שותף מול ואם היכולת שלו לא תשתפר, לא מן הנמנע שיושאל בינואר ויובא זר אחר במקומו. דראפיץ אמר אחרי הניצחון: "זה היה משחק סופר חשוב בגלל ההפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר. אנחנו צריכים את הביטחון לשחק את המשחק שלנו. המחצית השנייה הייתה טובה והכי חשוב שניצחנו. העבודה שלי ושל ברדה נטולת אגו עם שיתוף פעולה מצוין. יש לנו צוות מקצועי נהדר".

כוכב המשחק, דיא סבע, אמר לאחר הניצחון: "הייתה לי מחצית ראשונה חלשה, ערן לוי חסר, אבל הצוות נותן לי ביטחון ואני מחזיר להם. כמה גולים יספקו אותי? עוד גול בשבוע הבא. השאיפות הן להמשיך לעבוד קשה וחזק, להשתפר ממשחק למשחק. אני חולם להגיע לנבחרת, אם יזמנו אותי אגיע, אבל כרגע אני מתרכז במכבי נתניה. בשבוע הקרוב מכבי פתח תקווה ואחר כך בית"ר ירושלים. נחשוב ונכוון מטרות אחרי הסיבוב הראשון. בסוף זה משחק של נקודות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות