fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה שווה דיא סבע?

המלחמה על עלות כרטיסו של השחקן עלתה מדרגה. לאחר שאיציק קורנפיין לא הצליח לפשר בין הצדדים, פנתה טוברוק להתאחדות לכדורגל וביקשה למנות בורר בנושא. במכבי נתניה לא נותרו אדישים: "טוברוק מתעלמת מהצד השלישי, השחקן עצמו, שרוצה לשחק בכל מחיר במכבי נתניה"
כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

המאבק בין בית"ר טוברוק למכבי נתניה על מחיר כרטיסו של כוכב מכבי נתניה דיא סבע עלה מדרגה. בית"ר טוברוק פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה למנות בורר שיפסוק בנושא הכרטיס ששייך לטוברוק.

בתחילה הפרשה מונה לבורר איציק קורנפיין שלא הצליח לפשר בין הצדדים. בהסכם שנחתם בין הצדדים נכתב: "ראשי מכבי וטוברוק ייוועדו וינסו להגיע להסכמות בעניין המחיר לרכישת מלוא הזכויות של השחקן. ככל שלא יסכימו ראשי מכבי וטוברוק לאחר שתי פגישות, ולא יאוחר מ-10 ימים לאחר חתימת הסכם זה, על מחיר מוסכם, ימנו נציגים מטעמם לניהול משא ומתן להעברת מלוא הזכויות כאמור".

השבוע פנה בא כוחה של טוברוק, עו"ד ניר ענבר, להתאחדות לכדורגל בבקשה למינוי בורר מטעמם. "בהתאם להוראות סעיף 22 להסכם, סיכמו הצדדים כי יקבעו בורר מוסכם אשר יקבע את שוויו של השחקן בהתאם להבנתו המסחרית והבנתו בתחום, אשר לא יהיה כפוף לדיני ההתאחדות לכדורגל, וכי ככל שלא יסכימו על בורר מוסכם, יפנו למוסד לבוררות שליד ההתאחדות לכדורגל למינוי בורר".

כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)
דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

בא כוחה של מכבי מכבי נתניה, עו"ד גיל לב, פנה אף הוא להתאחדות וציין: "לעניין סמכויות הבורר, היקפן, תחולתן, נפקות ההסכם שצורף, הדין החל וכיו"ב שאלות בקשר עם מהות או עם הפרוצדורה של ההליך, הרי שהמקום לטעון טענות כגון אלה הינו בגדרם של הליכים מקדמיים בפני הבורר שימונה ולא במסגרת מכתב לקוני בו התבקש המינוי האמור. בנסיבות אלה ניתנת הסכמה למינוי בורר ותו לא! עמדתו של עו"ד ענבר באשר לנושאים המהותיים, או אלה הקשורים לפרוצדורה, נדחית בזה ותידון בבוא העת בפני הבורר הנכבד".

הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ, אמר השבוע: "הפנייה שלנו להתאחדות היא למינוי בורר שיתנהל בדיוק על פי ההסכם. אם היינו רוצים דרך אחרת לא היינו מחכים עד היום. מכבי נתניה מטרפדת כל דבר, ולכן קורנפיין ברח מהתיק. טוברוק כמדיניות תמיד נתנה שחקנים בהשאלה, וכך גם במקרה הזה. כך היה גם בעבר עם שלומי ארבייטמן, אייל גולסה, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירה ואחרים".

ממכבי נתניה נמסר כי טוברוק מתעלמת מהצד השלישי, השחקן עצמו, שרוצה לשחק בכל מחיר במכבי נתניה.

אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)
אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות