fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדור השלג מתגלגל

בצוות המקצועי של מכבי נתניה טוענים כי השחקנים מפגינים זלזול ומזהירים: מי שלא יתעשת ייחתך מיידית מהקבוצה
עידו אקסברד
פתח בהרכב. עידו אקסברד (צילום: קובי פורטל)

"אנחנו נמצאים במשבר, זה לא סוד שכבר תקופה אנחנו משחקים כדורגל רע", כך אמרו במכבי נתניה בסיום התיקו 2:2 במשחק חוץ מול הפועל עפולה. בצוות המקצועי מסבירים כי הסיבוב הראשון המרשים הקפיץ את קבוצתם מעל הליגה, אך על כר הדשא המצב בדיוק הפוך. "אם לא היינו משיגים הרבה נקודות בסיבוב הראשון, לא בטוח שהיינו ממוקמים היום בחמישייה הראשונה אם לשפוט על פי היכולת שלנו", אמר אחד השחקנים.

זה המשחק השני שנתניה לא מנצחת. בהנהלת המועדון כועסים על היכולת החלשה שמפגינים השחקנים וטוענים כי השחקנים מפגינים זלזול ואם לא יתעשתו, ייחתכו מיידית מהקבוצה.

עידו אקסברד
פתח בהרכב. עידו אקסברד (צילום: קובי פורטל)

הסיפור הפיקנטי של התיקו מול עפולה היה השער של הקפטן ערן לוי, שהקדיש את השער לקשר בני יהודה רפי דהן שנפצע קשה במשחק מול מכבי חיפה. דהן ולוי הם חברים טובים שגדלו באור עקיבא. בסיום המשחק אמר לוי עד סיום העונה כל שאר שיבקיע יוקדש לדהן. לפני המשחק ביצע המאמן יוסי מזרחי מספר שינויים. הבלם ליאור ג'אן חזר למרכז ההגנה, רן רול חזר לקישור ועידו אקסברד פתח כחלוץ לצידו של לוי.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של האורחים מעיר יהלומים, כאשר פעם אחר פעם הגיע אקסברד להזדמנויות מצוינות אבל נעצר על ידי שוער עפולה מאיר כהן. בדקה ה-28 יצאה עפולה למתפרצת ראשונה, החלוץ שחר הירש הוכשל על ידי בלם נתניה סביטי ליפניה ובעפולה דרשו כרטיס אדום, אבל השופט הסתפק בצהוב.

שמונה דקות לסיום המחצית בעיטה חזקה של לוי נהדפה והגיע לאקסברד שבמפגש הרביעי מול השוער הכניע אותו והעלה את נתניה ליתרון. את המחצית השנייה פתחה עפולה בסערה וכבר אחרי שמונה דקות השיגה שוויון, כאשר שחר הירש סיים התקפה נהדרת של הקבוצה. שבע דקות עברו ועפולה ביצעה מהפך. שוב התקפה נהדרת וטעויות קשות במרכז ההגנה של נתניה אפשרו לדור כוכב לכבוש לזכות עפולה. בשלב זה העלה מזרחי את הקשר עומר פרץ ואת החלוץ לאיורי קאיודה. בדקה ה-67 ניהלו השניים התקפה נהדרת שהסתיימה אצל לוי וזה בבעיטה חזקה ומדויקת קבע שוויון 2:2.

רבע שעה לסיום יכלה עפולה למצוא את שער הניצחון אבל בעיטה מצוינת של כוכב נעצרה על ידי שוער נתניה אוהד לויטה. מאמן עפולה ירון הוכנבוים אמר בסיום: "אני גאה ומרוצה מהשחקנים שהוכיחו אופי חזק. נתניה הקבוצה הכי חזקה בליגה ובכל זאת הצלחנו לחזור למשחק ואם היינו יותר מרוכזים מול השער, היינו גם מנצחים. נתניה מעל הליגה ונחפש את הנקודות במשחקים אחרים".

בשישי, תארח נתניה בבית את מכבי יבנה, ובמועדון מקווים לחזור למסלול הניצחונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות