fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל נשים: דבי בלייברג ומאיה איסרוב באליצור נתניה

"אנחנו מועדון שנותן לשחקניות צעירות את כל התנאים להצליח" אמר המאמן זהר רייזמן על השתיים. 28.10 משחק ראשון בבית נגד ראשל"צ
עונה שלישית. דבי בלייברג (צילום: רולנדי ברנשטיין)
עונה שלישית. דבי בלייברג (צילום: רולנדי ברנשטיין)
עונה שלישית. דבי בלייברג (צילום: רולנדי ברנשטיין)
עונה שלישית. דבי בלייברג (צילום: רולנדי ברנשטיין)

קבוצת הכדורסל נשים אליצור נתניה ממשיכה לגבש את הסגל לקראת פתיחת העונה הקרובה ביום שני (28.10) בבית נגד הפועל ראשון לציון. בסוף השבוע שעבר חתמו שחקנית מחלקת הנוער של המועדון דבי בלייברג ושחקנית הפועל פתח תקוה מאיה איסרוב.

דבי בלייברג (19, 1.70), בוגרת המחלקה הצעירה של המועדון, תתחיל את העונה השלישית שלה בליגת העל, לאחר שבשנתיים האחרונות שיחקה במקביל גם בקבוצת נערות א' של אליצור נתניה. בקיץ 2012 היא הייתה חלק מהסגל המורחב של נבחרת הנערות, לאחר מכן התגייסה לצה"ל ומאז היא משלבת את הקריירה המקצוענית עם שירותה הצבאי.
בלייברג: "אני מתרגשת להתחיל עוד ענה בקבוצה שבה גדלתי, זו כבר העונה השלישית שלי בליגת העל והראשונה שבה אשחק רק בקבוצה הבוגרת. אני מתכוונת לתת מעצמי את המקסימום כדי להוכיח שאני ראויה להיות בליגת העל".

מאיה איסרוב (23, 1.70) שיחקה בעונה שעברה בהפועל פתח תקווה והגיעה איתה עד גמר גביע המדינה. ב-23 משחקים בכל המסגרות העמידה איסרוב ממוצעים של 5.8 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים ב-23 דקות משחק.
איסרוב: "במהלך השנים אליצור נתניה הוכיחה את עצמה כקבוצה שנותנת לישראליות צעירות במה ומקום להתפתח ולגדול. בהמשך לעונה החולפת, אני מקווה מאוד גם העונה להוציא מעצמי את המיטב. זו תהיה העונה השביעית שלי בליגת העל, אך העונה שעברה הייתה הראשונה שלי כישראלית דומיננטית. אני חושבת שזה תרם הרבה לאופי וגם ליכולת המקצועית שלי. אני חושבת שבעזרת חיבור טוב ונכון של השחקניות והצוות המקצועי נוכל להגיע רחוק. ברמה האישית אני מקווה להמשיך את היכולת מהעונה שעברה, להשתפר ולבסס את המעמד שלי בענף. בפן החברתי אני מקווה להשתלב היטב ולעזור ביצירת יחידה אחת מאוחדת ומגובשת".

מאמן הקבוצה זהר רייזמן: "בלייברג היא בוגרת המחלקה של המועדון, אני מכיר אותה מאז שהייתה בקבוצת הילדות שלנו. כמו בעבר אנחנו משלבים בקבוצה הבוגרת שחקניות שגדלו אצלנו, דבי תקבל את ההזדמנות שלה ואני בטוח שהיא תעשה את המקסימום כדי להוכיח את עצמה. איסרוב עשתה קפיצה מקצועית גדולה אשתקד, וכידוע אליצור נתניה היא מועדון אשר נותן לשחקניות הצעירות את כל התנאים להצליח. אני מקווה שגם העונה מאיה תמשיך ותשתפר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות