fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל נשים: אליצור נתניה עם ניצחון שני ברציפות

הקבוצה ניצחה 60:71 את הפועל פתח תקווה ושמרה על מאזן מושלם משני משחקים. בשבוע הבא תצא למשחק חוץ קשה נגד אליצור רמלה
משאבת ריבאונד. אשלי האוטס (צילום: רולנדי ברנשטיין)
משאבת ריבאונד. אשלי האוטס (צילום: רולנדי ברנשטיין)

אליצור נתניה השיגה השבוע את ניצחונה השני העונה לאחר שגברה במשחק חוץ על הפועל פתח תקווה 60:71.

נתניה שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, כאשר במהלך הרבע השני הפועל פתח תקווה הצליחה לצמצמם פעמיים עד לנקודה הפרש, אך השחקניות של זהר רייזמן ואורי מאיר לא נתנו לקבוצה המקומית לעלות ליתרון. ברבע השלישי שחקניות נתניה הצליחו לעצור את השחקניות של גיל סלע על שמונה נקודות בלבד והגיעו עד ליתרון שיא של 19 נק', עד לסיום ,נתניה המשיכה לשלוט במשחק ובסיום השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה 60:71.

קלעו לאליצור נתניה: קריסטין פלורס 22 נק', אשלי האוטס 21 נק' (13 כ"ח), ג'זמין האסל 14 נק', מאיה איסרוב 6 נק', לירז קניג 4 נק', דבי בלייברג ודניאל דקל-סנפורד 2 נק' כ"א.

עוזר המאמן, אורי מאיר: "היה חשוב לנו לשמור על המשכיות לאחר שפתחנו את העונה בשבוע שעבר עם ניצחון ביתי על הפועל ראשון לציון. אנחנו לא מסתנוורים מההצלחה, יש לנו עוד לא מעט דברים שצריך לתקן ואנחנו נמשיך לעבוד עליהם. בשבוע הבא אנחנו חוזרים לאולם הביתי שלנו ב"שרת" ואני קורא לאוהדים להגיע לתמוך בנו במשחק מול אליצור רמלה".

ביום שני 11.11 הקבוצה תחזור לאולם הביתי ב"שרת" כאשר תארח את אליצור רמלה במסגרת המחזור השלישי של העונה.

משאבת ריבאונד. אשלי האוטס (צילום: רולנדי ברנשטיין)
משאבת ריבאונד. אשלי האוטס (צילום: רולנדי ברנשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות