fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ישראל זביטי מצטרף לטוברוק

יחליף את רונן וייס כמאמן הכושר של המועדון. רונן גבאי: "יתרום לנו רבות". בשבועות הקרובים תושלם בניית חדר כושר
ישראל זביטי
ישראל זביטי במדי טוברוק

צוות המאמנים של מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק עבר בקיץ האחרון שדרוג משמעותי עם החתמתם של שחקני העבר אמיר שלח, קפטן נבחרת ישראל לשעבר והבלם הבינלאומי לשעבר, גדי ברומר. למרות ההחתמות של שני השחקנים בעלי הרקורד המכובד, בטוברוק החליטו בפגרה הנוכחית שלא לנוח על זרי הדפנה ולחזק את הצוות המקצועי של המועדון באנשי מקצוע נוספים מהשורה הראשונה של הכדורגל הישראלי.

ישראל זביטי
ישראל זביטי במדי טוברוק

השבוע הצטרף למועדון שחקן העבר של מכבי נתניה, ישראל זביטי, שקיבל לידיו את תפקיד מאמן הכושר של מחלקת הנוער. זביטי, שפרש ממשחק פעיל לפני כשנה, הוסמך בתקופה האחרונה כמדריך כושר והוא יהיה אמון על שדרוג נושא הכושר הגופני במחלקה בכפיפות למנהל המקצועי רונן גבאי. שחקן העבר של היהלומים יחליף בתפקיד את מאמן הכושר רונן וייס שעבד המועדון בשנתיים האחרונות ובקיץ האחרון הצטרף לצוות המקצועי של הפועל פ"ת.

המנהל המקצועי של טוברוק, רונן גבאי, אמר: "אנו שמחים על ההצטרפות של ישראל לצוות המאמנים של המועדון. אין לי ספק כי הוא יתרום לנו רבות וכי גם אנו נתרום לו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לרונן וייס שעבד איתי צמוד בשנתיים האחרונות וכמו בוגרי המועדון, פרש כנפיים למועדון בכיר בליגה הלאומית".

זביטי עצמו אמר: "אין שמח ממני על ההצטרפות לטוברוק. שמעתי המון דברים טובים על ההתנהלות המקצועית כאן. אני מודה לרונן גבאי, לשוקי יעקב ולאריק איזיקוביץ' על ההזדמנות ומאמין שנעשה עונה טובה". אגב, בטוברוק סיפרו כי בשבועות הקרובים תושלם בנייתו של חדר כושר מפואר שייתן מענה לצרכיהם של שחקני המועדון שיזכו לאימונים אישיים בנוסף לאלה הקבוצתיים על פי החלטות הצוות המקצועי. מטוברוק נמסר: "חדר כושר זה מצרך חשוב מאד בכל מועדון כדורגל ומתוקף היותנו אחת ממחלקות הנוער המובילות בארץ אנו משדרגים את המערכת שלנו כדי לגדל ולטפח את השחקנים בצורה הטובה ביותר ובתנאים מצוינים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות